ראשי חדשות AGFA – קמה לתחייה

AGFA – קמה לתחייה

0
0

לאחר שנים של היעדרות מנסה חברת AGFA (בגלגול חדש) לשוב אל שוק הצילום ומציעה שורה של מצלמות קומפקטיות ומצלמות אולטרה זום תחת המותג הוותיק.

AGFA הייתה במשך שנים שם דבר בעולם הצילום (יחד עם חברת KODAK). החברה אשר הוקמה בגרמניה לפני למעלה מ-130 שנה עברה, כמו חברות רבות אחרות אשר פרחו בעידן האנלוגי, משבר חריף עם פרוץ העידן הדיגיטלי ולפני כשש שנים נמכרה לגורמים שונים.

מאז השינוי מייצרת החברה (למעשה החטיבה הצרכנית שלה – אגפאפוטו)  בעיקר מצלמות קומפקטיות והשנה חשפה ליין הכולל מצלמות קומפקטיות ומצלמות אולטרה זום (אחת מהן כוללת מקרן מובנה). להלן הפרטים:

Projekta 147B המצלמה הראשונה מבית אגפא המשלבת מקרן פנימי (בדומה ל- COOLPIX S1100pj של ניקון) בעוצמה של 15 לומנס. למצלמה חיישן CCD בן 14 מגה פיקסל, זום אופטי 7X ומסך 3 אינצ’. מחירה בארץ יעמוד על כ-1300 ש”ח.

AGFAPHOTO projekta 147b

SELECTA 14מצלמת אולטרה זום בעלת חיישן CCD בן 14 מגה פיקסל. למצלמה עדשה בעלת זום אופטי x15  בעלת אורך מוקד הנע בין 27-405 מ”מ (אקוויולנטי ב-35 מ”מ), מסך 2.7 אינצ’, עינית דיגיטלית ואפשרות העברת תוכן מהירה ישירות  לאתרי שיתוף דוגמת YouTube, פייסבוק וטוויטר, בלחיצת כפתור. מחירה של המצלמה בארץ יעמוד על כ-800 ש”ח.

AGFAPHOTO Selecta 14

PRECISA 1430 –  מצלמת כניסה קומפקטית בסיסית בעלת חיישן CCD ברזולוציה של 14 מגה פיקסל. עלותה בארץ תעמוד על כ-400 ש”ח.

AGFAPHOTO precisa 1430

OPTIMA 147 –  מצלמה קומפקטית קלה וקטנה בעלת חיישן CCD בן 14 מגה פיקסל, זום אופטי בן 7X ומסך בן 3 אינצ’. לא נמסר מחיר השקה.

תודה לחברת אלודה יבואנית מוצרי AGFA לישראל על המידע והמחירים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *