ראשי חדשות ה-DSLR מתפרע? הכניסו אותו “לכלוב”

ה-DSLR מתפרע? הכניסו אותו “לכלוב”

0
0

חברת Habbycam האמריקנית החלה לשווק מתקן דמוי כלוב מתכת אשר מאפשר לחבר למצלמה מגוון עזרים לצילום וידאו רפלקסי דוגמת מיקרופונים וצגים. אנו מביאים פרטים מלאים וגם סרטון.

הקוראים הוותיקים של האתר זוכרים וודאי את חברת Habbycam מקליפורניה המייצרת ציוד עזר לוידאו ווידאו רפלקסי דוגמת מכתופים ועזרים אחרים. בשנה שעברה פרסמנו ידיעה אודות מכתוף קל במיוחד (וזול למדי) אותו פיתחה החברה וכעת היא מתחילה לשווק התקן משלים דמוי כלוב מתכת אשר נועד במיוחד לצילום וידאו רפלקסי.

קנון בכלוב

 

DSLR Cage 2

אז כיצד פועל ה- DSLR Cage ולמי הוא נועד? הכלוב עצמו בנוי מאלומיניום מאולגן (anodized aluminium) עמיד במיוחד והוא פותח במיוחד עבור ליין מצלמות הרפלקס המתקדמות של חברת קנון (אם כי ב- Habbycamטוענים שהוא יתאים גם למצלמות של חברות אחרות). ה-DSLR Cage מזכיר בצורתו לגו (אם כי אינו מתפרק לחלקים) כאשר תשומת לב רבה הוקדשה למבנה אשר יהיה נוח לעבודה שוטפת עם המצלמה. כך לדוגמא ניתן לשלוף את כרטיס הזיכרון או הסוללה מבלי צורך לפרק את המצלמה מן הכלוב וכמובן ניתן לחבר מצידה השמאלי את כל החיבורים הנדרשים (סאונד, וידאו וכו’). ישנם זוגות מתפסים בכל צד של המצלמה המחזיקים אותה במקום ומונעים ממנה לזוז ימינה ושמאלה בתוך הכלוב וניתן לחבר אל הכלוב עזרים מגוונים דוגמת מיקרופונים, מוניטורים ובחלקה התחתון ניתן באמצעות מוטות מיוחדים לחבר מערכת Follow Focus.

כל האביזרים שרק תרצו

DSLR Cage 1

בסרטון (הפרסומי משהו) הבא ניתן לראות את ה-DSLR Cage ואופן השימוש בו:

DSLR Cage (הוא באמת אמר Israeli arms?)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xkTklq8ug_M&feature=player_embedded[/youtube]

פתחי חיבור ושליפה מכל כיווןDSLR Cage 3

מחירו של הכלוב עומד על כ-470 דולרים וניתן להשיגו באתר חברת habbycam.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *