ראשי חדשות הכרזות מוצרים אולימפוס VF-3 – עינית דיגיטלית ושלוש מצלמות חדשות

אולימפוס VF-3 – עינית דיגיטלית ושלוש מצלמות חדשות

0
0

כבר זמן רב שאנו יודעים על קיומה של עינית דיגיטלית חדשה של חברת אולימפוס אשר נועדה לשמש בליין מצלמות ה-PEN של החברה ולהימכר לצד דגם ה-VF-2 המתקדם (והיקר). היום הכריזה על כך חברת אולימפוס באופן רשמי. בנוסף, כמעט בחשאי, הכריזה אולימפוס על שלושה דגמי מצלמות אולטרה זום וקומפקטיות חדשות.

VF 3 olympus 2

ליין מצלמון ה-PEN הנוכחי אינו כולל עינית (ישנן שמועות על כך כי דגם ה-PEN PRO אשר את דבר קיומו חשפה MegaPixel לראשונה בראיון עם החברה לפני מספר חודשים, יכיל עינית). בכדי לאפשר שימוש נוח יותר בליין ה-PEN (ובדגם ה-XZ-1 הכוללת אף הוא חיבור דומה לאבזור חיצוני) הכריזה אולימפוס בשנה שעברה על שתי עיניות חיצוניות:

  • VF-1 – עינית אופטית המותאמת לשימוש עם עדשת ה-ZUIKO DIGITAL 17mm 1:2.8 Pancake באופן בלעדי.
  • VF-2 – עינית דיגיטלית מתקדמת בעלת רזולוציה של למעלה מ-1.4 מליון פיקסלים, יכולת שינוי זווית לצילום מכיוונים שונים ושלל תכונות מתקדמות נוספות.
  • VF-3 – הדגם החדש אותו חשפה אולימפוס באופן רשמי היום. בתחילה נטען כי לעינית פלאש מובנה אך בסופו של דבר נראה כי הדבר אינו נכון (חבל, משום שהדבר היה עשוי להיות שימושי במצבים מסויימים). לדגם החדש רזולוציה בת 920k פיקלסים, 100% שדה ראיה ויכולת הגדלה פי 1X. העינית מאפשרת הטיה של עד 90 מעלות (בדומה ל-VF-2).

 

VF 3 olympus

מחירה של ה-VF-2 בארץ כ-1400 ש”ח – לא זול אך מדובר בפסגת הטכנולוגיה בתחום (לפחות עד שנזכה לדור העיניות החדש של סוני בטכנולוגיית OLED הצפוי להתהדר ב-3 מליון פיקסלים וקצב רענון מהיר במיוחד). ה-VF-2 נועדה להיות אופציה זולה יותר ומבירור אשר ערכנו אמש עם חברת אלודה יבואנית אולימפוס לישראל עולה כי מחירה של ה-VF-3 בארץ יעמוד על כ-1000 ש”ח.

VF 3 olympus 4

במקביל הכריזה אולימפוס על לא פחות משלושה דגמים חדשים של מצלמות – 2 דגמי אולטרה זום ודגם קומפקטי אחד.

Olympus SP-810UZ – דגם אולטרה זום חדש בעל חיישן CCD בן 14 מגה פיקסל, עדשה בעלת זום 36X (בדומה ל-P500 של ניקון) בעלת אורך מוקד אקוויוולנטי ב-35 מ”מ של 24-864 מ”מ. מסך 3 אינצ’ ברזולוציה סטנדרטית (230k פיקסלים) ויכולת צילום וידאו ברזולוציה גבוהה מלאה.

SP 800UZ front side

OLYMPUS SZ-11מצלמת אולטרה זום קומפקטית בעלת חיישן 14 מגה פיקסל ועדשה בעלת זום 20X  – 25-500 מ”מ אקוויוולנטי ב-35 מ”מ עם מייצב תמונה כפול ומסך 3 אינצ’ ברזולוציה גבוהה (460K פיקלסים).

Olympus VG-145 דגם קומפקטי בסיסי בעלת חיישן 14 מגה פיקסל וזום אופטי 5X ומסך 3 אינצ’ ברזולוציה סטנדרטית (230k פיקסלים).

שני הדגמים האחרונים מיועדים כפי הנראה בעיקר לשוק היפני ולא ברור האם ישווקו גם במדינות נוספות.

המפרטים המלאים של שלושת המצלמות יועלו לאתר בזמן הקרוב.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *