ראשי חדשות הכרזות מוצרים ריקו מציגה – CX5 עם פוקוס היברידי

ריקו מציגה – CX5 עם פוקוס היברידי

0
0

חברת ריקו (Ricoh) היפנית היא עוף מוזר בשוק הצילום. החברה המוכרת לרבים דווקא משוק מכונות הצילום, המדפסות ומכשירי הפקס, מייצרת מזה שנים רבות גם מצלמות קומפקטיות ומצלמות רפלקס בעלות אופי שונה למדי מזה המקובל בשוק. מוקדם יותר היום הכריזה החברה על גרסה מעודכנת לאחת ממצלמות הקומפקט שלה -השיפור המרכזי מערכת מיקוד מהירה במיוחד.

ה-CX5 היא מחליפתה של ה-CX4 אותה שיחררה חברת ריקו באוגוסט 2010. מבחינת המפרט היבש (והצורה החיצונית) מדובר בשתי מצלמות זהות לחלוטין. לשתיהן חיישן CMOS בעל הארה אחורית (BSI) ברזולוציה של 10 מגה פיקסל עם זום 10X ומסך 3 אינצ’ ברזולוציה גבוהה (920k פיקסלים – ריקו ידועה בחיבתה למסכים איכותיים במצלמותיה). המצלמה עצמה מהירה מאד ועל פי נתוני החברה אמורה להגיע לקצב צילום של עד 5 תמונות לשנייה.

ההבדל המרכזי בין הדגם הקודם לחדש קשור במערכת הפקוס החדשה (אותה מכנה ריקו “היברידית”) – לטענת החברה המערכת מאפשרת להוריד את זמן המיקוד מ-0.4 שניות (זמן מהיר מאד בפני עצמו – וודאי למצלמות קומפקטיות) ל-0.2 שניות (הסבר קצר של חברת ריקו על הטכנולוגיה). הטכנולוגיה החדשה השנייה במצלמה מכונה Super-resolution המשלבת עיבוד תמונה תלוי “הקשר” (פרטים נוספים).

את המפרט המלא של הריקו CX5 ניתן למצוא במערכת המפרטים של האתר. מחירה של המצלמה באנגליה צפוי לעמוד על 260 פאונד והיא צפויה להגיע לשוק בפברואר.

CX5 – דומה אך שונה

Ricoh CX5 FrontRicoh CX5 back

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *