ראשי מגזין Chase Jarvis לוקח את ה-D7000 לסיבוב

Chase Jarvis לוקח את ה-D7000 לסיבוב

0
0

הצלם האמריקני Chase Jarvis זכה לאחרונה בפעם השנייה לחוויה שצלמים בודדים בעולם יזכו בה אי פעם – לנסות מצלמה מהפכנית חודשים רבים לפני שאר העולם. Jarvis היה בין הראשונים לנסות את ה-D90 חודשים לפני שזו הושקה על ידי חברת ניקון ולפני מספר חודשים פנתה אליו החברה בשנית בכדי שיחווה דעתו וינסה גם את ה-D7000 אשר שוחררה מוקדם יותר היום.

לפני כמעט שלוש שנים קיבל הצלם Chase Jarvis טלפון מסתורי מחברת ניקון. מן העבר השני של הקו היה נציג החברה אשר שאל את Jarvis האם הוא יהיה מעוניין לבחון מצלמה דיגיטלית מסוג חדש עליה עובדת החברה. Jarvis נענה בחיוב (בנינו, מי יסרב להצעה שכזו) ובמשך מספר חודשים הזדמן לו לעשות שימוש באבטיפוס של ה-D90 – המצלמה הרפלקסית הראשונה אשר שילבה יכולות צילום וידאו ברזולוציה גבוהה.

ה-D90 אולי לא תיזכר בדברי ימי ההיסטוריה של הצילום הדיגיטלי דווקא בזכות יכולות הוידאו המופלאות שלה, אבל מעטים יחלקו על הפופולאריות לה זכתה מאז הוכרזה. Jarvis עצמו פרסם בעקבות ההכרזה הרשמית של ה-D90 ב-2008 סרטון המתאר מאחורי הקלעים כיצד הוא וצוותו ערכו צילומים במקומות שונים עם המצלמה (וגם נאלצו להחביאה מעיני הציבור).

מה מזכה את Jarvis בכבוד השמור לבודדים בלבד אתם שואלים? ובכן Jarvis הוא צלם מסחרי עטור פרסים ובעל חברת צילום והפקה. כל אלו הספיקו כנראה בכדי שחברת ניקון תפנה על Jarvis בשנית מוקדם יותר השנה בכדי שיבחן שוב את המצלמה המהפכנית הבאה של החברה – ה-D7000.

גם הפעם הכין Jarvis סרטונים אלא שה-D7000 סיפקה בידיו כלי עוצמתי בהרבה לצילום וידאו וניכר כי Jarvis ניצל אותו עד תום. בשני הסרטונים הבאים ניתן לראות שימוש במצלמה ממבט מעוף הציפור (לאחר ש- Jarvis וצוותו קיבעו D7000 למסוק צעצוע והטיסו אותו מעל הסט), צילומי ערב/לילה ומשחק רב עם עומק שדה. בין השאר השתמשו Jarvis וצוותו במספר עדשות של ניקון בניהן:

בסרטון השני ניתן לראות עוד צילומים וגם קצת הסברים:

עד כה זכו הסרטים לעשרות אלפי צפיות בשעות ספורות מה שמוכיח כנראה שהאסטרטגיה השיווקית של ניקון בהחלט מצליחה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *