ראשי מגזין פוטוקינה הבאה נדחתה ל-2020

פוטוקינה הבאה נדחתה ל-2020

0
0

תערוכת פוטוקינה נסתיימה לפני כחודשיים לערך והייתה מתוכננת לעבור למתכונת שנתית החל מ-2019 ולשנות את מועד הפתיחה לחודש מאי. היום נמסר כי הוחלט להזיז את מועד התערוכה הבאה למאי 2020 ולאפשר מרווח נשימה מעט גדול ליצרניות ולמשתתפים.

לא מעט יצרניות ומציגים שהשתתפו בתערוכה האחרונה הביעו חוסר שביעות רצון מהכוונה לקיים תערוכה 8 חודשים בלבד לאחר התערוכה האחרונה. חשוב להבין שהכנות לתערוכה נמשכות חודשים רבים וכרוכות בעלויות גבוהות במיוחד למציגים (עלות הביתנים ליצרניות הגדולות מגיעה למאות אלפי דולרים ויותר). מעבר לכך רבים מן המציגים שאיתם שוחחנו בתערוכה האחרונה בנושא הודו בפנינו כי יתקשו לחדש מספיק בתקופה כה קצרה ולכן לא מפתיע כי התוכנית לעבור למתכונת שנתית בחודש מאי הועברה ל-2020.

הבחירה לעבור למתכונת שנתית היא סוגיה פתוחה בפני עצמה – אין זה מובן מאליו שעולם הצילום במתכונתו הנוכחית מוכן להכרזות משמעותיות בפרק זמן כה קצר. תחום הצילום ראה בשנים האחרונות ירידה משמעותית ביותר בהיקף המכירות (בין השאר הודות להתפתחות הצילום הסלולארי) ולא ברור שיש הצדקה לסבב השקות שנתי גדול בחודש מאי. אגב, חודש מאי נבחר כנראה בין השאר משום שמדובר בזמן קצר יחסית אחרי תחילת השנה היפנית (אפריל) ומדובר בנקודת זמן נוחה להכרזות (מה גם שסוף מאי בקלן לרוב מקביל לאביב ומדובר בתקופה בה לא מתקיימות תערוכות צילום משמעותיות אחרות).

בכל מקרה אנו נחזור לבקר כנראה בפוטוקינה רק ב-27-30 למאי 2020 וגם אתם יכולים לרשום את התאריך החדש בלוח השנה שלכם.

קהל בתערוכת פוטוקינה – הועברה ל-2020

Photokina show 1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *