ראשי מגזין Bryan Smith – צילום באדרנלין גבוה

Bryan Smith – צילום באדרנלין גבוה

0
0

יש לא מעט צלמים העוסקים במרדף אחר האדרנלין או הריגוש הבא. Bryan Smith, צלם נשיונל ג’אוגרפיק הוא אחד היוצרים אשר זכו לקחת את התחביב האישי ולהפוך אותו למקצוע של ממש אשר הוביל אותו לכמה מן המקומות המדהימים בעולם ולכמה מן הצילומים המרהיבים שראינו כאן בתקופה האחרונה.

היכן עובר הגבול בין מרדף אחר תמונה או סרטון לבין טירוף של ממש הכרוך בסיכון אישי? עבור צלמים דוגמת Bryan Smith הגבול הזה מטושטש למדי.

עד סוף העולם – נוחתים בקמצ’טקה וברקע הר געש פעיל

Bryan-Smith-1

במסגרת שיחה שנתן Smith בסוף השנה שעברה כחלק מ-National Geographic Live – סדרת הרצאות שכבר סיקרנו כאן בהרחבה בעבר, סיפר לא רק על ההתנסות האישית שלו אלא גם ההתפתחות שלו כצלם ויוצר קולנועי והדגים באמצעות תמונות רבות וכמה קטעי וידאו מדהימים לצפייה כמה מן הפרויקטים עליהם עבד במקומות שונים בעולם כשהמשותף לכולם הוא כמות עצומה של אדרנלין והרבה מאד עבודה קשה עם אלמנט סיכון גבוה.

Bryan Smith – צילום באדרנלין גבוה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1KILquzkJLE[/youtube]

אתם מוזמנים לצפות בשורה ארוכה של הרצאות מדהימות אשר ניתנו על ידי כמה מטובי הצלמים בעולם בסמגרת National Geographic Live באתר הבת שלנו LensVid.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *