ראשי מבזקים חדש מאדובי: לייטרום 5.6 ועדכונים לפוטושופ CC

חדש מאדובי: לייטרום 5.6 ועדכונים לפוטושופ CC

0
0

מוקדם יותר היום השיקה חברת אדובי שני עדכונים מקיפים יחסית – האחד לתוכנת הלייטרום (גרסה 5.6) והשני לתוכנת הפוטושופ CC – ובאופן ספציפי ל-Camera Raw (אשר הגיע לגרסה 8.6). העדכונים החדשים מוסיפים תמיכה בשורה של מצלמות חדשות ולא מעט עדשות וגם שורה ארוכה למדי של תיקוני באגים וכמה שיפורים כלליים.

חברת אדובי כבר מזמן לא עובדת במחזורי עדכון ארוכים אלא יוצרת מקבצי עדכונים (חלקם גדולים יותר וחלקם מינוריים יותר) במרווחי זמן קצרים יחסית. רק לפני מספר שבועות זכינו לגרסה חדשה לגמרי של פוטושופ CC (גרסה 2014), הפעם העדכון עליו אנו מדברים הוא נקודתי הרבה יותר ונוגע לגרסת ה-Camera Raw בלבד ולתוכנת הלייטרום ובכל זאת בכל שווה להתעדכן (שימו לב שהעדכונים אמורים להופיע אוטומטית למשתמשי פוטושופ בענן דרך היישום (אך עדיין יש צורך לדאוג לביצוע העדכון בפועל).

תמיכה במצלמות חדשות – מעתה גם בקבצי ה-sRAW של ניקון

Nikon-D810-front-side

אז מה חדש?

הרשימה ארוכה למדי אבל נזכיר כמה נקודות מרכזיות (אפשר לקרוא את הפירוט המלא לגבי Camera RAW 8.6 באתר אדובי וגם את הפירוט לגבי לייטרום בקישור הבא):

  1. תמיכה מלאה ב-3 מצלמות חדשות:
    • Nikon D810
    • Panasonic LUMIX AG-GH4
    • Panasonic LUMIX DMC-FZ1000
  2. 21 עדשות חדשות – פרופילים עבור ניקון, קנון, פנטקס, וסוני.
  3. שיפורי ביצועים של Camera Raw במצבים שונים.
  4. שורה של תיקוני באגים כולל תיקון באג הקשור לשימוש במסכים ברזלוציה אולטרה גבוהה ומספר תיקונים ספציפיים עבור לייטרום.
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *