ראשי מגזין קנון: גם ביקורת עדשה יכולה להיות סקסית

קנון: גם ביקורת עדשה יכולה להיות סקסית

1
0

חושבים שביקורת על עדשות חייבת להיות משעממת וטכנית? תחשבו שוב. צלם הקולנוע Jonathan Yi קיבל לאחרונה מקנון מספר עדשות קולנוע ובחר להשוות אותן בדרך מקורית (ופרובוקטיבית למדי יש לציין) לעדשות סטילס רגילות.

עניין אתכם פעם לנסות ולהבין מדוע קנון מרגישה בנוח לגבות אלפי דולרים על עדשות קולנוע לעומת עדשות סטילס מקבילות? Jonathan Yi אשר עבד בעבר עם חברת קנון על ביקורת על מצלמת הוידאו המקצועית EOS C300 (ראו בהמשך) קיבל מהחברה מספר עדשות וידאו מקצועיות (עדשות Cine) בכדי לצלם סרטון עצמאי ובכדי למשוך קצת זמן בטרם יחזיר אותן לחברה החליט לצלם סרטון השוואתי קצר בין עדשות הסטילס של קנון שברשותו לעדשות הוידאו.

הומור פרובוקטיבי – ככה בודקים עדשות?!

Canon Cinema Primes vs. Canon L Series 1

המבחן הבא אולי איננו ברמה של אלו אותן עורכת חברת Zacuto אבל הוא הרבה יותר משעשע ובהחלט הרבה יותר פרובוקטיבי (ראו וזהרתם).

קנון: עדשות קולנוע מול סטילס – מי אמר שמהחן עדשות לא יכול להיות סקסי

[vimeo]https://vimeo.com/56357604[/vimeo]

הסרטון זכה לעשרות אלפי צפיות מאז פורסם לפני מספר שבועות והוא מדגים שוב את העובדה שגם ביקורת או השוואה טכנית לא חייבת להיות משעממת.

זה כאמור אינו הסרטון הראשון של Yi העוסק בליין הקולנוע החדש של קנון בגישה קומית. הסרטון הקודם שלו אשר עסק ב-C300 (איתה צולם גם הסרטון הנוכחי) אולי פחות פרובוקטיבי, אבל בהחלט הומוריסטי ואנו סיקרנו אותו בהרחבה בשנה שעברה.
קנון EOS C300 – גם ביקורת אפשר לעשות בהומור
[vimeo]https://vimeo.com/32067654[/vimeo]

כמו תמיד תוכלו למצוא עוד מידע נרחב על וידאו רפלקסי בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    19/01/2013 ב 9:50 PM

    “You’d be amazed how much it costs to look this cheap!” — Dolly Parton

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *