ראשי מגזין ניקון כובשת את הודו

ניקון כובשת את הודו

0
0

חברת ניקון הכריזה לראשונה על קמפיין פרסום ענק אשר יופץ בכל רחבי הודו.

הקמפיין אשר יושק בין החודשים אפריל עד יולי, יכלול פרסומות טלוויזיה שיופיעו בכל הערוצים הרשמיים ברחבי המדינה בנוסף לפרסום מודפס שיככב בעיתונים הגדולים במדינה. הקמפיין, שכותרתו היא “Capture more, Feel more” (צלם יותר, הרגש יותר) יתמקד במצלמות הקומפקטיות מסדרת CoolPix הותיקה של החברה.

“להשיק לראשונה קמפיין כזה זה רגע מרגש ומלא גאווה. בייחוד לאור העובדה שבשנה האחרונה אחוזי המכירות של מצלמות ניקון בהודו עלו מ- 6% ל- 13% במצלמות קומפקטיות ומ- 37% ל- 45% במצלמות רפלקסיות” – אמר מר איידיקו טנקה, מנכ”ל חברת ניקון הודו. המסר המרכזי בקמפיין הוא “לכידת זכרונות” והוא מועבר באמצעות דימוי של תמונות אשר מתעוררת לחיים ומעבירות תחושה אמיתית של זיכרון למאורע המתועד.

לטובת גולשינו אשר לא יבקרו בהודו בחודשים הקרובים מצורפות שתי תמונות להמחשה:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *