ראשי מגזין אנני לייבוביץ’ – צילום אולימפי

אנני לייבוביץ’ – צילום אולימפי

1
0

הצלמת אנני לייבוביץ’ ערכה לאחרונה פרויקט צילום לקראת אולימפיאדת לונדון הצפויה להיפתח בימים הקרובים במסגרתו צילמה עבור המגזין ווג שמונה מן האתלטים הבכירים של נבחרת ארצות הברית למשחקים האולימפיים. אנו מביאים בפניכם את התמונות וסרטון מאחורי הקלעים המראה קצת משיטות העבודה של הצלמת.

המגזין ווג קיבץ עבור המגזין האולימפי המיוחד אשר פורסם לפני מספר שבועות את שחקנית הכדורגל Hope Solo, שחקנית הטניס Serena Williams, שיאן קרב ה-10 Ashton Eaton, השחיין Ryan Lochte ואחרים לסשן צילומי בניצוחה של הצלמת הנודעת אנני לייבוביץ’. הקונספט הפעם היה שילוב שם מצבים משעשעים, רציניים וכמובן איך אפשר בלי דוגמניות (או במקרה הזה הדוגמנית Karlie Kloss).

כמה מן התמונות צולמו בטכניקות מעניינות למדי. כך למשל התמונה של השחיין Ryan Lochte עם הדוגמנית אשר צולמו לכאורה מתחת למים בוצעו כאשר הוא “שוחה” על משטח פלסטיק שקוף בגובה שני מטרים לערך ובו מים ואילו ליבוביץ מצלמת מתחתיו. תמונות אחרות דרשו קצת יותר מאמץ מן האתלטים כמו לדוגמא הקפיצה של Ashton Eaton מעל הדוגמנית אשר משמשת כמשוכה אנושית.

באתר vogue ניתן לקרוא את הכתבה המלאה על הצילומים ולראות את כל סדרת התמונות (אגב שימו לב עד כמה נמוכים האתלטים ביחס לדוגמנית).

המתעמל האולימפי Jonathan Horton עם הדוגמנית Karlie Kloss – גבוהה ממנו בראש (קרדיט: vogue/Annie Leibovitz)

Annie Leibovitz olympics 3

אלוף קרב 10  Ashton Eaton והמשוכה האנושית (קרדיט: vogue/Annie Leibovitz)

Annie Leibovitz olympics 4

השחיין Ryan Lochte – לשחות על פלסטיק (קרדיט: vogue/Annie Leibovitz)

Annie Leibovitz olympics 2

האחים הטניסאים לבית משפחת Bryan קופצים באויר (קרדיט: vogue/Annie Leibovitz)

Annie Leibovitz olympics 1

ליבוביץ בפעולה עם חברי הנבחרת האולימפית של ארה”ב

פרויקטים ייחודיים של לייבוביץ’ הופיעו באתר לא אחת. בשנה שעברה סיקרנו את אנני ליבוביץ’ חושפת את ליידי גאגא, אנני ליבוביץ’, המלכה המרשעת ומראת הקסמים” – פרויקט אותו צילמה לפני מספר שנים בשיתוף דיסני ובהשראת סיפורי ילדים. לייבוביץ’ גם התארחה בשנה שעברה ברשת MSNBC ודיברה בפתיחות רבה על צילום בעידן הסלולארי אשר לא פסח מסתבר גם עליה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    22/07/2012 ב 4:09 PM

    אנני היא צלמת בית של ווג (חוץ מהסטודיו בבעלותה) ולכן היא מקבלת מהם משימות. בדרך כלל אופנה אבל הפעם אולימפידה
    דרך היה סאט תעודע עליה. כשהיא יוצאת לצילומים זה כבר צוות שם שבא איתה ועושים הכול, היא רק באה נותנת קצת ביום ומקליקה

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *