ראשי מגזין אנני לייבוביץ’ חושפת את גאגא

אנני לייבוביץ’ חושפת את גאגא

0
0

מפגש פסגה נשי התרחש לאחרונה בצילומים לשער המגזין Vanity Fair אשר צפוי בינואר 2012. במסגרת הצילומים אשר נערכו בניו יורק, צילמה לייבוביץ את גאגא בעירום (וגם “בלבוש”) וכן יחד עם הזמר הוותיק טוני בנט אשר מלבד דואט עם הזמרת חשף כישרון נוסף וצייר את האומנית השנויה במחלוקת.

* גולשים יקרים, בכתבה הבאה מופיעים צילומים המכילים עירום *

גאגא ולייבוביץ מביטות באחת התמונות

Vanity Fair lady gaga annie labovitz

הצילומים אשר נערכו כבר בחודש ספטמבר התרחשו ברחובות ניו יורק, בספינה לחופי העיר ובסטודיו של הצלמת ומשכו תשומת לב לא מבוטלת מצד מעריציה של הזמרת. בסרטון מאחורי הקלעים אשר צולם על ידי המגזין  Vanity Fair ניתן לראות את לייבוביץ’ עובדת עם גאגא על הסט (הגדוש באנשי הפקה):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nzjudoJ6jlk#![/youtube]

גאגא בעירום עם בנט והפורטרט (צילום: Annie Leibovitz; קרדיט: Vanity Fair)

Vanity Fair tony benet lady gaga

פרויקטים ייחודיים של לייבוביץ’ הופיעו באתר לא אחת. מוקדם יותר השנה סיקרנו את “אנני ליבוביץ’, המלכה המרשעת ומראת הקסמים” – פרויקט אותו צילמה לפני מספר שנים בשיתוף דיסני ובהשראת סיפורי ילדים. לייבוביץ’ גם התארחה לאחרונה ברשת MSNBC ודיברה בפתיחות רבה על צילום בעידן הסלולארי אשר לא פסח מסתבר גם עליה. ליידי גאגא עצמה פעילה לא מעט בעולם הצילום ובשנה שעברה הפכה לנציגה של חברת פולרואיד ובינואר השנה אף הציגה קו מוצרי צילום חדש של החברה בתערוכת CES.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *