ראשי מגזין DDiArte: צילומי הרנסאנס

DDiArte: צילומי הרנסאנס

1
0

צלמים נוטים לעבוד לבד. אף שניתן למצוא לא מעט זוגות של צלמים, מיעוטם עובדים באופן קבוע יחדיו. אלא ש-DDiArte – סטודיו צילום ייחודי המורכב משני אומנים פורטוגליים עושה בדיוק זאת ובהצלחה עצומה ויוצר בשנים האחרונות אומנות אשר רבים אומרים עליה כי היא לא פחות מדהימה משהיא פרובוקטיבית.

* גולשים יקרים, בכתבה זו מופיעים צילומים המכילים עירום *

Diamantino Jesus ו-J. Diogo הם שני אומנים רב תחומיים מזן נדיר. שניהם החלו את דרכם כציירים (Jesus אף למד והועסק במשך שנים כרסטורטור וצייר ומשחזר ציורי תיקרה בפורטוגל). ב-1999 הקימו יחדיו את DDiArte – סטודיו משותף אשר עסק במשך ארבעת השנים הראשונות להקמתו בפרויקטים אומנותיים ובציור. ב-2003 החלו השניים להתעניים בצילום ובאומנות דיגיטלית אשר הושפעה באופן עמוק מעבודתם והכשרתם כציירים.

גלויית “שנה טובה” 2010 (קרדיט: DDiArte)

DDiArte 7

סרטון מאחורי הקלעים של גלויית “שנה טובה” של DDiArte

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-a-r8VMd6ns[/youtube]

ב-2010 זכו השניים בפרס ראשון בתחרות השנתית של ה-Federation of European Professional Photographers (או FEP) בקטגוריית ה-Fine Art – התמונה הזוכה הייתה – Cupido’s Playground – בסגנון פרסקו ברוק-הלניסטי (עם נגיעה ועיבוד מודרני כמובן).

ה-Cupido’s Playground (קרדיט: DDiArte)

DDiArte 12

במסגרת DDiArte משלבים השניים צילום ועיבוד עם פרשנות אומנותית מודרנית ליצירות אומנות קלאסיות. התמות המרכזיות של עבודתיהם מגיעות מצד אחת מן המיתולוגיה אך גם מאירועים והתרחשויות מודרניות והם משלבים אלמנטים סטיריים אך גם ציניים אשר מטרתם יחד היא לגרום לצופה לחשוב.

“דויד וגוליית” (קרדיט: DDiArte)

DDiArte 4

מוטיבים החוזרים בחלק גדול מעבודותיהם של DDiArte הם ארוטיקה, הומוסקסואליות אך גם דת (עם מוטיבים נוצריים רבים) והם מדגישים כי הם מנסים להעביר מסר של סובלנות בעבודתם.

Welcome (קרדיט: DDiArte)

DDiArte 9

יצירות נוספות של DDiArte

DDiArte 13

DDiArte 14

DDiArte 1

DDiArte 2

DDiArte 3

DDiArte 5

DDiArte 6

DDiArte 10

DDiArte 11

ניתן למצוא מידע נוסף ועבודות של באתר האינטנט של הסטודיו (כמו גם באתר הבא ובאתר הבא).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    X

    10/03/2012 ב 10:43 PM

    מדהים,תודה!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *