ראשי מגזין על גב הפיל או דרך מקורית לפרסם מצלמה

על גב הפיל או דרך מקורית לפרסם מצלמה

0
0

מה קורה כשנגמרים לכם הגימיקים לקידום מצלמת הפורמט הבינוני שלכם? אתם פונים לפיל. זה מה שהחליטה לעשות לאחרונה חברת הצילום המקצועי בפורמט בינוני Phase One אשר בחרה בחיה האפריקנית כחלק מקמפיין הזוי משהו המציג עד כמה קשוחים הגבים הדיגיטליים של החברה.

איכות תמונה, ביצועים, נוחות תפעול? כל אלו לא נראים חשובים בקמפיין האחרון של חברת Phase One. כל מה שחשוב הוא כיצד תשרוד המצלמה של החברה דריסה מרגלו של פיל אפריקני. לצורך הקמפיין גייסה Phase One פיל אפריקני, צלם ושתי מצלמות (או למעשה גבים) – האחת של חברת Phase One והשנייה של המתחרה – Hasselblad. הניסוי פשוט (לא מומלץ לנסות בבית), הניחו את הגב מתחת לרגלו של הפיל – דגדוג קצר ממקלו של המפעיל והפיל כבר יעשה את העבודה. התוצאה? שפטו בעצמכם:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aFnQVnMY3Co[/youtube]

אם חשבתם שהפיל הוא מופע חד פעמי של Phase One לקידום מוצריה בדרך "מקורית" – חישבו שוב. החברה פרסמה סדה של סרטונים שיווקיים נוספים המתארים מצבי קיצון – קבלו את מי צריך איטונג כשיש בלוקים בעלות של -10,000 דולר ליחידה בשביל להרים את הג'יפ באוויר:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f1dIVb0hvXQ[/youtube]

רלוונטי, מציג יכולות שימושיות, חשוב? לא ממש משנה כל עוד יש באזז.

והינה עוד דוגמא מבית המדרש של Phase One – האם לא קרה לכם שבישלתם בטעות את המצלמה בתנור?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qOemv9F_Ahw[/youtube]

לסיום משהו שעשוי להיות (מעט) יותר שימושי – הקפאה של המצלמה:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WgDsW8uTorY[/youtube]

טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *