ראשי מגזין Jimmy Chin: צילום בקצה גבול היכולת

Jimmy Chin: צילום בקצה גבול היכולת

0
0

יש לא מעט צלמי אקסטרים ברחבי העולם, רק מעטים מהם עושים זאת למחייתם ומתוכם בודדים בלבד הגיעו לפסגת הצילום המקצועי – צלם אחד כזה הוא Jimmy Chin. כגולש , מטפס הרים וצלם, Chin ביקר כמעט בכל פסגה חשובה בעולם החל מטיבט וסין וכלה בפקיסטן, טנזניה, דרום אפריקה וארגנטינה. בין לבין הספיק להכין סרט עבור National Geographic ואף לגלוש במורד הר האוורסט ואפילו להיבחר לאחד הרווקים הבולטים על ידי המגזין “People” האמריקני.

Jimmy Chin 3

אתה צלם סטילס והתבקשת לצלם בפעם הראשונה וידאו. אתה מקבל מצלמה וחוברת הוראות בתוספת כמה מילות עידוד. המשימה הראשונה שלך: צילום סרט דוקומנטרי… עבור National Geographic… בטיבט… על ראש הר מושלג. אם אתה צלם רגיל זה הרגע בו סביר להניח שתתחיל לשקשק – אם אתה Jimmy Chin כנראה שתסיים עם המשימה כמנהל חברת הפקה.

Jimmy Chin 2

כך מתחיל הראיון אותו ערכה הצלמת Reese Moore עם Jimmy Chin עבור האתר fstoppers. למרות הצלחתו המקצועית של Chin הוא לא תכנן לעצמו קריירה כצלם אקסטרים מקצועי. אהבתו הראשונה היא טיפוס והוא רואה עצמו בראש ובראשונה חלק ממשלחות טיפוס ורק אחר כך כצלם. Chin הוא אוטודידקט ומעולם לא למד צילום באופן מסודר. הוא התגלגל לצילום במקרה כשחבר אשר רצה להפוך לצלם השאיל לו את מצלמתו עימה צילם מספר תמונות אשר נרכשו עד מהרה על ידי לקוחות. החבר ויתר על החלום ו-Chin הבין את הרמז ורכש מצלמה.

Jimmy Chin 1

מאז מצלם Chin בעשרות אתרים ברחבי העולם עבור גופי תקשורת שונים ומגזינים רבים תוך שהוא מתלווה לצוותי טיפוס והרפתקנים אחרים במסעותיהם. בסרטון המופיע בהמשך ניתן לראות שבריר מן המורכבות הרבה המלווה את עבודתו וגם כמה מן התמונות המרהיבות שהוא מצלם בין כמה מן הנופים המרשימים בעולם.

Jimmy Chin 4

Chin ביוסמיטי פארק – מטפס, מצלם כולל הליכה על חבל מעל מפלים וקפיצה מצוקים

[vimeo]https://vimeo.com/27101039[/vimeo]

לאתר של Jimmy Chin.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *