ראשי מגזין מציאות ברשת: ניקון במהדורה מוגבלת

מציאות ברשת: ניקון במהדורה מוגבלת

1
0

חברת לייקה ידועה בחיבתה לשחרור מהדורות מוגבלות של מוצריה (גרסת הלייקה טיטניום עליה הכריזה בתערוכת פוטוקינה 2010 היא רק דוגמא אחת). גם חברות אחרות הכריזו בעבר על מהדורות מוגבלות מיוחדות של מצלמות או עדשות והדבר נכון גם עבור קנון וניקון. אלא שכעת גם אתרי מכירות שונים החליטו להצטרף לחגיגה והאתר הבלגי Photogalerie הכריז על מהדורה מוגבלת הכוללת שלוש עדשות ניקון מקצועיות במארז מיוחד – ההפתעה, בניגוד למהדורות מוגבלות אחרות המחיר דווקא זול יותר מקנייה של המוצרים בנפרד.

מהדורות מוגבלות מקוריות של מוצרי צילום (כאלו המיוצרות על ידי החברה עצמה) עשויות להיות שוות לעיתים ממון רב ואספנים רבים חומדים אותן. האתר nikonrumors גילה לאחרונה מארז מיוחד הנמכר במהדורה מוגבלת באתר הבלגי Photogalerie. לא ברור האם מדובר במארז מקורי אשר יוצר על ידי חברת ניקון (אנו מעט בספק), ביוזמה של המשווק המקומי או של החנות עצמה.

כך או כך מדובר בעסקה מעניינת למדי – תמורת הסכום הלא צנוע של 4900 יורו (קצת פחות מ-25 אלף ש”ח) יקבל הרוכש של אחת מ-100 הקופסאות המהודרות, שלוש מן העדשות המהירות והחדשות ביותר של חברת ניקון:

בניגוד למהדורות מוגבלות אחרות, המחיר במקרה זה (באירופה לפחות) נראה זול יותר בכ-1000 יורו לערך מזה של שלושת העדשות בקנייה רגילה. למעוניינים נציין רק כי מלבד המלאי המצומצם (100 יחידות כאמור) המשלוח נעשה אך ורק למדינות הגובלות בבלגיה.

ניקון במהדורה מוגבלת:

Nikon limited edition main

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    אחד שאכפת לו

    07/02/2011 ב 8:41 AM

    אף פעם לא היתחברתי לנקון אין מספיק דגמים לכול רמה כמו קאנון מחרים יקרים במיוחד של העדשות למה עדשה בלי מיציב עולה 1000 שח ועם עולה 3300+ שח גם ניקון לוקחת את מוצר הדגל שלה מישנמחת אתו לפחות טוב ומוחרת בזול כמו אינטל עם המעבדים למחשב הטוב נימכר יקר ומי שלא טוב פחות מוצלח נימכר בזול אני לא אוהב את הגישה הזואת לפי דעתי ניקון ב3 שנים האחרנות נהייתה חברה פלצנית יותר מדיי ולא חושבת אל הצרכן חבל

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *