ראשי חדשות Kickstarter Loupedeck – קונסולה לעריכת תמונה בלייטרום

Loupedeck – קונסולה לעריכת תמונה בלייטרום

0
0

Mikko Kesti הוא צלם חובב וותיק ומהנדס שהחליט יום אחד ליצור קונסולה ניידת עם כפתורים ומתגים שתאפשר לעורכי תמונה בתוכנת לייטרום לעבוד על התמונות שלהם עם ממשק פיזי – את התוצאה הוא מציג כעת באתר מימון ההמונים אינדיגוגו.

אחד המוצרים שאנו רוצים לראות כבר הרבה זמן הוא קונסולה פיזית לעריכת תמונה באמצעות חוגות, סליידרים כפתורים ומתגים של ממש – בדומה למה שהיה מקובל שנים רבות בתחום המוזיקה. הראשונים ללכת בכיוןן עם קונספט שונה (ומאד ייחודי) היו החברה מחברת Palette (ראו ידיעה שלנו מ-2013) אשר פיתחו מנגנון מודולרי מאד מתקדם שמאפשר חיבור כמות גדולה של מתגים, סליידרים, בפתורים וחוגות מכל הסוגים. התוצאה מעניינת אבל לא זולה במיוחד. בקרוב נראה שתהיה אופצינה נוספת למי שהרעיון קורץ לו – זולה יותר אבל גם מוגבלת יותר (בשלב זה ללייטרום בלבד – Palette מותאם למגוון רחב של תוכנות).

קונסולת עבודה בלייטרום

loupedeck-1

ה-Loupedeck כפי שהוא מכונה נראה כמו מגלת בינונית וכולל חוגה גדולה ועוד לא פחות מ-12 חוגות קטנות וכן 8 סליידרים ועוד לא מעט כפתורים יעודיים (הרבה יותר ממה שתוכלו לרכוש ב-Palette בסכום דומה וכל זה בגודל קטן יחסית).

צורת עבודה חדשה בלייטרום

loupedeck-2

הגישה של Loupedeck מנוגדת לגמרי לזו של Palette – בעוד שה-Palette מאפשר התאמה אישית מלאה של כל כפתור/חוגה/סליידר לכמעט כל פעולה שתחפצו בה במגוון תוכנות, ה-Loupedeck מכוון לחלוטין לשימוש בלייטרום ולפעולות ספציפיות הכפתורים מוגדרים מראש (ולמיטב ידיעתנו לא ניתנים לשינוי). הדבר טוב למי שעובד הרבה עם לייטרום באופן מאד קבוע ורוצה לקצר את זמן העבודה (בהנחה כמובן שהבחירות שעשה Kesti וצוות הפיתוח שלו תואמות לדרך העבודה שלכם).

סרטון האינדיגוגו של הפרויקט

יש עוד הרבה מאד פרטים על הקונסולה באתר אינדיגוגו – המחיר בשלב גיוס ההמונים יעמוד על 230 יורו.

עוד פרויקטי גיוס המונים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *