ראשי חדשות Kickstarter Palette: כפתורים בהתאמה אישית

Palette: כפתורים בהתאמה אישית

0
0

בעולם של מסכי מגע לא מעט משתמשים רוצים לחזור לממשקים הישנים והטובים – סליידרים, כפתורים וחוגות. עד כה אם הייתם רוצים להשתמש בכל אלו עם תוכנות כגון פוטושופ או לייטרום לא היו לכם אופציות, אלא שפרוייקט חדש בקיקסטרטר נסה להביא מוצר חדש ומודולארי אותו תוכלו להתאים בדיוק לצרכים שלכם.

לפני כשנתיים פרסמנו כאן פרויקט חינמי בשם Knobroom אשר נועד לאפשר למשתמשים של תוכנת הלייטרום של אדובי להיעזר בהתקני Midi המשמשים בעיקר מוזיקאים בכדי לשלוט בתוכנה. הפרויקט לא התקדם מאד אבל כעת נראה כי לרעיון עצמו של שימוש בחוגות, סליידרים וכפתורים לשליטה בתוכנות עריכת תמונה (ותוכנות נוספות) יש עדנה בדמות פרויקט קיקסטרטר של זוג יזמים סיניים.

שליטה בתוכנות עריכה לצלמים עם מגוון כפתורים פיזיים

Palette 3

הרעיון מאחורי Palette הוא פשוט – חיבור של מגוון עזרי שליטה מסוגים שונים להתקן מודולרי אחד (ניתן לחבר יחד כמה התקנים שונים שתרצו – בשלב הראשון מוצע כפתור, חוגה, וסליידר המתחברים זה לזה באמצעות מוגול שליטה המתחבר בעצמו למחשב דרך חיבור USB). כל אלו נשלטים על ידי תוכנה המאפשרת ליצור פרופילים שונים לשימוש עבור תוכנות שונות (בדומה לאופן שבו פועלת תוכנת ה-Wacom).

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

המפתחים מתכננים להשיק בעתיד חבילת פיתוח (SDK) אשר תאפשר למפתחים מכל העולם ליצור שימושים כאלו ואחרים לכפתורים (גם כאלו אשר אינם קשורים לצילום). מבחינת חומרה בעתיד מתוכננים על פי המפתחים מוצרים נוספים שיתחברו למערכת ובין השאר ג’וייסטיק זעיר, סליידר ממונע ועוד מגוון כפתורים וחוגות מסוגים שונים.

אמצעי שליטה פיזי נוסף

Palette 2

כל זאת כמובן בהנחה שהפרויקט יצליח לגייס את $100k הדרושים (נכון לזמן שורות אלו גויס כמחצית הסכום). אם אתם רוצים לנסות בעצמכם אתם מוזמנים לעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט שם תוכלו להזמין Palette גם לעצמכם תמורת כ-100 דולר לגרסה הבסיסית (הכוללת 4 יחידות שליטה).

קטן ומודולרי – Palette

Palette 1

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *