ראשי חדשות אדובי עדכונים ומוצרים חדשים (אוקטובר 2014)

אדובי עדכונים ומוצרים חדשים (אוקטובר 2014)

0
0

חברת אדובי הכריזה לקראת פתיחת אירועי אדובי MAX 2014 על שורה של עדכוני למוצרי החברה ובכללם פוטושופ, לייטרום ומגוון אפליקציות מובייל קיימות וחדשות – להלן הפרטים.

כבכול שנה מתקיים אירוע אדובי MAX  בלוס אנג’לס בו מוצגים חלק מן המוצרים החדשים של אדובי וכן פיתוחים עתידיים ומסקרנים (השנה טרם נתקלנו בכאלו אבל מרבית ההרצאות עדיין לפנינו ואנו ממתינים בדריכות). בחודש יוני הכריזה אדובי על פוטושופ CC 2014 והינה ארבעה חודשים מאוחר יותר אנו מקבלים גרסה חדשה המכונה אדובי CC 2014.2. מרבית החידושים הפעם רלוונטיים יותר לגרפיקאים ובכל זאת צלמים העובדים בצורה אינטנסיבית עם פוטושופ ימצאו אולי עניין בחלק מהיכולות החדשות.

סרטון Hands-on המציג כמה מיכולות פוטושופ CC 2014.2

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0TYziztrv_0[/youtube]

הגורו הבלתי מעורער של אדובי טרי וויט בסרטון הדגמה מקיף יותר עם כל מגוון היכולות שהוצגו עבור פוטושופ 2014.2 CC

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FosIfgVVOtU[/youtube]

אדובי השיקה שורה של יישומים שנועדו להביא את יכולות חבילת ה-cloud שלה למובייל ביניהם לראשונה Adobe Premiere Clip המאפשר עריכה זריזה של סרטונים מהאייפון והאייפד לענן, Illustrator Draw (בעבר Adobe Ideas) המאפשר יכולות איור מתקדמות יחסית למכשירים ניידים, וכן שיפורים לפוטושופ MIX ו-Photoshop Sketch.

תמונות הפתיחה של פוטושופ CC 2014 CC  גרסה 2

photoshop-cc-2014-2

בנוסף השיקה אדובי שורה של אפליקציות פשוטות יותר אשר נועדו להביא “עיצובים” לתוך תוכנות אדובי, כולל Brush CC המאפשר יצירת מברשות (למשל מכל צילום בסלולארי) בקלות, Shape CC המאפשר צילום של צורה וקבלת אלמנט וקטורי בעל קווי מתאר דומים ו-Color CC המאפשר ביצוע פעולה דומה עבור צבעים (מבוסס על Adobe Kuler) אותו סקרנו כאן בעבר.

בנוסך השיקה אדובי את השירותים הבאים:

  • Creative Cloud Market – שוק של תכנים גרפיים חינמיים כולל אייקונים, טמפטים מברשות ועוד.
  • Creative Cloud Libraries – ספריות חדשות המשותפות לכל התוכנות החדשות של אדובי (ניתן לראות אותן בפעולה בפוטושופ בסרטונים).
  • Creative Cloud Extract – כלי ייעודי לשיתוף עבור מעצבי אתרים.
  • Creative Talent Search – כלי חדש לחיפוש עבודה עבור גרפיקאים בכל העולם (עוד פרטים).

טיפ קטן – מומלץ בחום לסגור את כל תוכנות אדובי לפני ביצוע העדכון (אנו אף הגדלנו וביצענו את העידכון ישירות אחרי ביצוע איתחול למחשב).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *