ראשי מבזקים קנון מבטיחה את “הבלתי אפשרי” בעוד 34 שעות

קנון מבטיחה את “הבלתי אפשרי” בעוד 34 שעות

0
0

לכל מי שמצפה להכרזה גדולה מבית קנון והתאכזב מההיצע בפוטוקינה, קנון השיקה אתר “טיזר” עם ספירה לאחור (קצת פחות מ-35 שעות בזמן כתיבת שורות אלו) ומסר בצורת צופן.

אם אתם טובים בפיענוח צפנים (או סתם גבב מילים של אנשי שיווק) תוכלו לנסות ולפענח מה עומד מאחורי האתר seeimpossible.usa.canon.com.

לנו אין בשלב זה מידע וודאי כלשהי אך האפשרות הסבירה ביותר היא שמדובר במצלמה חדשה שתוצג רשמית בסוף החודש בתערוכת PDN PhotoPlus שתתקיים בניו יורק (נזכיר שוב כי מי שצפוי להיות בעיר בתקופה זו ומעוניין לסייע לנו בסיקור מוזמן לפנות אלינו).

מזה זמן קיימים דיווחים לגבי מצלמת רפלקס בעלת חיישן בן כ-50 מגה פיקסל הנמצאת בפיתוח על ידי קנון. מצלמה שכזו עשויה להתחרות (לפחות מבחינת הרזולוציה) בחלק משוק הפורמט הבינוני ויהיה מעניין לראות את ההשפעה שלה על שאר היצרניות (גם סוני על פי הדיווחים מפתחת חיישנים בעלי רזולוציה גבוהה – זאת מעבר לחיישן ה-CMOS בן 50 המגה פיקסל מתוצרתה המשמש כיום את כל יצרניות הפורמט הבינוני).

אפשרויות נוספות (סבירות פחות) נוגעות למצלמה חסרת מראה מתקדמת יותר עליה עובדת כנראה קנון (לנו נראה כי ינואר 2015 בתערוכת CES יהיה מועד הגיוני יותר להשקה שכזו) או לעדשות מהפכניות כלשהן. כך או כך אנו נהיה פה לעדכן ברגע שקנון תחשוף את המוצר או המוצרים החדשים.

עמוד הטיזר של קנון – מה יקרה בעוד 34 שעות?

canon-new

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *