ראשי חדשות Kickstarter Astro – יסובב לכם ת’מצלמה

Astro – יסובב לכם ת’מצלמה

0
0

התקן חדש ופשוט יאפשר לכם בקרוב לצלם סרטוני timelapse המורכבים מרצף של תמונות סטילס המצולמות תוך כדי תנועה סיבובית של המצלמה.

אוסקר וקרלוס – שני מעצבים/מהנדסים צעירים החיים בארה”ב פיתחו את ה-Astor – התקן עגול קטן ופשוט להפעלה אשר אמור לאפשר לכם לצלם סרטוני timelapse הכוללים תנועה סיבובית של המצלמה סביב צירה.

ה-Astro מחובר למצלמה – לצלם timelapse  בסיבוב

Astro 4

ה-Astro כולל 3 “חוגות” אותן ניתן לסובב בכדי לקבועאת משך ה-timelapse, טווח התזוזה של המצלמה (הסיבוב) ומשך הזמן בין צילום לצילום. לחיצה על הבורג העליון מפעילה ומכבה את ההתקן. ה-Astro מתחבר למצלמה באמצעות כבל דרך כניסת ה-USB והוא מאפשר ביצוע צילום בסיבוב לצד ימין או שמאל (בחירה באמצעות אחד משני הכפתורים בתחתית ההתקן). ה-Astro זעיר וקל מאד (250 גרם בלבד) ומופעל על ידי זוג סוללות AA.

הסרטון המציג את ה-Astro

המפתחים מספרים כי הם עובדים בימים אלו על אפליקציה אשר תאפשר לשלוט ב-Astro ובתכונותיו בצורה אלחוטית (לא ברור באיזו דרך בדיוק שכן לא מוזכר כי למכשיר חיבור WIFI/BT). האפליקציה אמורה לאפשר צילום רציף תוך כדי תנועה, HDR ואפשרויות נוספות והיא תתאים לאייפון ואנדרואיד.

3 חוגות ואתם בעניינים

Astro 1

מחירו של ה-Astro עומד על 180 דולר והוא צפוי להיות מוכן לקראת סוף השנה אך ניתן לתמוך בו כבר כעת באתר קיקסטרטר (נכון לזמן כתיבת שורות אלו המפתחים עברו מזמן את הרף הדרוש למימון והשיגו למעלה מ-80 אלף דולר).

קומפקטי ומתאים לנסיעות

Astro 2

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *