ראשי חדשות הכרזות מוצרים הוכרזה: אולימפוס 12-50 מ”מ, אך מה יקרה לחברה?

הוכרזה: אולימפוס 12-50 מ”מ, אך מה יקרה לחברה?

0
0

למרות המשבר החריף ממשיכה חברת אולימפוס לפעול ולשחרר מוצרים באופן מסודר. בשעות הלילה הכריזה החברה על עדשת קיט חדשה ומתקדמת  עבור סדרת ה-PEN, ה-M.ZUIKO DIGITAL ED 12-50mm f3.5-6.3 EZ. העדשה בעלת אורך מוקד אקוויולנטי ב-35 מ”מ ל-24-100 מ”מ היא בעלת יכולות מאקרו גבוהות, אטומה לאבק ולמים , מותאמת במיוחד לצילום וידאו  וכוללת כפתור מיוחד לנעילת פוקוס.

ה-M.ZUIKO DIGITAL ED 12-50mm f3.5-6.3 EZ מגיעה אמנם בתקופה לא פשוטה עבור אולימפוס אבל היא מייצגת דור חדש של עדשות מן החברה הכוללות איכות בנייה ואיכות אופטית גבוהה יותר, ומספר תכונות מתקדמות בניהן:

  • יכולות מאקרו גבוהה מאד עבור עדשת זום (יחס הגדלה קטן מ-1:2) ומרחק פוקוס מינימאלי בן 20 ס”מ.
  • מבנה אטום לאבק ולמים.
  • כפתור L-Fn על העדשה אשר נועד למנוע פוקוס מחדש על אובייקט.
  • מנוע פוקוס מהיר (Linear motor drive).
  • 10 אלמנטים אופטיים כולל 2 אלמנטים אספריים.
  • משקל נמוך (211 גרם).

גרסה שחורה לעדשה החדשה

M.ZUIKO DIGITAL ED 12 50mm f3.5 6.3 EZ black

למרות שהעדשה החדשה היא חלק מליין עדשות חדש ואטום לאבק ולמים, אולימפוס טרם הכריזה על מצלמה עמידה מסדרת ה-PEN (זאת צפויה כנראה בחודשים הקרובים). העדשה עצמה צפויה להגיע למדפים באמצע חודש ינואר ומחירה בארה”ב יעמוד על כ-500 דולרים.

המפרט המלא של ה-M.ZUIKO DIGITAL ED 12-50mm f3.5-6.3 EZ מופיע במערכת המפרטים של האתר.

הגרסה הכסופה לעדשה החדשה

M.ZUIKO DIGITAL ED 12 50mm f3.5 6.3 EZ silver

בכל הנוגע לחברת אולימפוס עצמה ומצבה בעקבות הפרשה שהתפוצצה מוקדם יותר השנה ועליה דיווחנו כאן בחודשים האחרונים בעקביות ובהרחבה, פרסם האתר הכלכלי הנחשב bloomberg אמירה מעניינת של דובר חברת פוג’יפילם על פיה עדיין מוקדם מידי עבור החברה לדון ברכישת אולימפוס בטרם התפרסמו תוצאות החקירה הפנימית הבלתי תלויה של אולימפוס. האמירה מגיעה לאחר שמועות כי חברת פוג’יפילם עשויה להתעניין ברכישת חטיבת הצילום של חברת אולימפוס.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *