ראשי מבזקים הודלפה: פולרואיד תכריז בקרוב על מצלמת אנדרואיד חסרת מראה

הודלפה: פולרואיד תכריז בקרוב על מצלמת אנדרואיד חסרת מראה

0
0

לאחר שהייתה הראשונה לחשוף בראשית 2012 מצלמה העושה שימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד (אבטיפוס שלא הגיע לחנויות בסופו של דבר), כעת נראה כי בפולרואיד מתכננים מוצר מתקדם יותר הכולל עדשות מתחלפות אשר יוצג כפי הנראה בקרוב.

האתר photorumors הביא לאחרונה תמונות ופרטים אודות מכשיר חדש הצפוי מחברת פולרואיד המכונה IM1836. המכשיר עצמו דומה מאד למצלמת ה-J1/J2 של ניקון והוא כולל עדשות מתחלפות (אין מידע לגבי התושבת או אילו עדשות יוצעו עימו מלבד עדשת הקיט), חיישן 18 מגה פיקסל, WIFI, מסך מגע 3.5 אינצ’ ומערכת הפעלה אנדרואיד.

כזכור, נציג MegaPixel בתערוכת CES 2012 הספיק “לשחק” עם אב-הטיפוס של המצלמה מבוססת האנדרואיד הראשונה אותה הציגה פולרואיד (SC1630מצלמה קומפקטית שלא מצאה את דרכה לשוק). כעת נראה כי לפולרואיד יש תוכניות להחיות את הרעיון. האם יצא משהו מן הפרויקט הנוכחי – קשה לדעת בשלב זה אך סביר שנראה אותו מוצג בתערוכת CES 2013 שתיפתח בחודש הבא. אותנו מעניין יותר מי צפוי לייצר עבור פולרואיד את המצלמה (כדאי להזכיר כי לניקון מפעל בסין המייצר עבורה את מצלמות ליין ה-1 ואפשר שפולרואיד גם היא תעשה בו שימוש תמורת תשלום).

הפולרואיד IM1836 – מתוך אתר רוסי – חסרת מראה מבוססת אנדרואיד – בקרוב?

Polaroid IM1836

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *