ראשי פוטוקינה 2018 פוטוקינה 2018: הצצה ראשונה אל סדרת מזוודות הצילום של חברת מנפרוטו

פוטוקינה 2018: הצצה ראשונה אל סדרת מזוודות הצילום של חברת מנפרוטו

0
0

אנו ממשיכים את סיקור הוידאו המקיף שלנו מתערוכת פוטוקינה 2018 והפעם תיקים חדשים של חברת מנפרוטו שהשיקה ליין נרחב במיוחד של תיקי עליה למטוס עם גלגלים עם כמה תכונות מעניינות.

לחברת מנפרוטו יש כבר כיום ליין די נרחב של תיקי צילום עם גלגלים (מה שמכונה לעיתים טרולי) אבל בפוטוקינה השנה החברה החליטה ללכת עד הסוף ולהשיק לא פחות משישה תיקים חדשים שכאלו – חלקם קשיחים וחלקם בעלי תכונות ייחודיות אחרות, כולם נועדו לנשיאה גם על טיסות (אם כי רק חלקם נועדו לעליה למטוסים קטנים אשר מקובלים לעיתים קרובות בטיסות לאירופה או בטיסות פנימיות בתוך היבשת או בתוך ארה”ב).

סדרת התיקים החדשה של חברת מנפרוטו

Manfrotto carry ons 2018

ולנטינה, נציגת מנפרוטו (ואחת ממנהלות המוצר של החברה), אותה פגשנו כבר בתצוגה של חברת גיטצ’ו (ונראה אותו שוב בעוד מספר סרטונים נוספים בהמשך) נאותה להציג בפנינו את התיקים החדשים. הינה בקצרה:

  • Pro light reloader air-55 – הגרסה החדשה ביותר של מזוודות הצילום “הסטנדרטיות” של מנפרוטו (גולל זוג גלגלים). ה-55 היא הגרסה הגדולה יותר (35 על x 55 על 23 ס”מ חיצונית). התיק נחשב קל מאד (3.7 ק”ג), הוא יכול לשאת שתי מצלמות מקצועיות ומספר רב של עדשות (או גוף מקצועי ועדשת 400 מ”מ f/2.8) עם מחשב נייד עד 17 אינצ’. הוא כולל אפשרות נשיאה לחצובה וידיות נשיאה בחלק העליון ובצד ועשוי מחומרים דוחי גשם. מחיר יעמוד על 380 דולרים.
  • Pro light reloader air-50 – הגרסה הקטנה והקלה יותר של ה-55. התיק כולל תכונות דומות אך הוא מסוגל לשאת מחשב 15 אינצ’, גודלו 35 על 50 על 20 ס”מ (מתאים גם למטוסים קטנים) משקלו 3.2 ק”ג ומחירו יעמוד על 340 דולרים.
  • Pro light reloader spin-55 – תיק צילום מסוג חדש לגמרי עבור מנפרוטו – הוא דומה חיצונית למזוודה בעלת 4 גלגלים בעלי יכולת סיבוב חופשית (חישבו על מזוודת עליה למטוס לציוד אישי רגיל) אך בתוכו תוכלו למצוא מנשא נשלף גדול לציוד צילום. לא זו בלבד אלא שבחלק העליון (התיק קשיח ברובו פרט לחלק זה) תוכלו לשלוף לא רק את המחשב הנייד (עד 15 אינצ’) אלא בפתיחת רוכסן גם מצלמה מתוך התיק מבלי לפתוח את הרוכסן המרכזי (שליפה מהירה ממזוודה אם תרצו). התיק קל מאד ביחס למזוודה קשיחה (3.7 ק”ג) מידותיו דומות לדגם ה-55 והוא בהחלט מוצר ייחודי ומעניין אם כי גם היקר בליין הנוכחי ומחירו יעמוד על 400 דולרים.
  • Pro light reloader switch-55 – ה-Switch הוא התיק שמשך את עיננו יותר מכל – מדובר למעשה בגרסה של ה-55 כולל זוג גלגלים אבל עם רצועות נשיאה. באופן כזה תוכלו לבחור האם להשתמש בתיק כמזוודה לכל דבר או לשאת אותו על הגב במקרה בו אתם צריכים לעלות או לרדת במדרגות או לעבור במקום בו הרצפה איננה מתאימה למעבר גלגלים (לא פעם ראשונה שאנו רואים מוצר כזה אבל בהחלט פתרון מעניין שאנו מקווים לבדוק בעצמנו בהמשך). מחירו של התיק יעמוד על 390 דולרים.
  • Pro light reloader tough 55 HighLid – שני התיקים האחרונים הם תיקים קשיחים (סטייל מזוודות הפליקן המוכרות לאחסון ציוד באופן עמיד במיוחד). ה-HighLid הוא הדגם העבה יותר 35 על 22.5 על 55 ס”מ ומשקל של 4.6 ק”ג. הוא מורכב מחומרים קשיחים בסטנדרט צבאי והוא כולל ידיות נשלפות ואפשרות חיבור חצובה. מחירו יעמוד על 330 דולרים.
  • Pro light reloader tough 55 LowLid – הגרסה הקלה (4.5 ק”ג) של המזוודה הקשיחה (עובי 20 ס”מ). מחירה יעמוד על 300 דולרים.

התיקים צפויים להיות זמינים גם בארץ בעתיד הקרוב באמצעות היבואן הישראלי של חברת מנפרוטו – ABS.

התיקים החדשים של חברת מנפרוטו – סרטון

גילוי נאות: חברת מנפרוטו היא נותנת החסות לסיקור של אתר הבת שלנו LensVid.com לתערוכת פוטוקינה 2018.

בימים הקרובים אנו נמשיך לפרסם כאן קרוב ל-20 סרטונים וראיונות מן התערוכה עם מיטב החברות, המוצרים והמציגים ואתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו כאן במגה פיקסל, בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך ערוץ היוטיוב של אתר הבת LenaVid.com.

תודה מיוחדת לצלם ודים סוחרבסקי שהתלווה אלינו לתערוכת פוטוקינה והיה אחראי על צילום הסרטונים והתמונות בתערוכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב פוטוקינה 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *