ראשי חדשות הכרזות מוצרים NX5 – מצלמה רפלקסית חדשה מבית סמסונג

NX5 – מצלמה רפלקסית חדשה מבית סמסונג

0
0

חברת סמסונג הודיעה לאחרונה על מצלמה רפלקסית חדשה מסדרת ה-NX. הדגם החדש זול יותר מדגם ה-NX10 הנוכחי אך בעל יכולות מופחתות, ועל פי שיחות שקיימנו עם חברת סמסונג ישראל אינו צפוי להגיע לארץ בזמן הקרוב.

הדגם החדש מהווה גרסה “משונמכת” (מלשון נמוך) של דגם ה-NX10. שני ההבדלים המרכזיים (הידועים בשלב זה) הם עינית בעלת רזולוציה נמוכה יותר (300 על 220 פיקסלים לעומת 640 על 480 ב-NX10) ומסך LCD 3 אינצ’ רגיל (TFT) במקום מסך ה-AMOLED המתקדם (גם הוא בגודל 3 אינצ’) המצוי ב-NX10.

בשלב זה הגיעה הודעה רשמית על השקת המוצר מחברת סמסונג גרמניה בלבד ואנו עומדים עם החברה בקשר במטרה לברר פרטים נוספים (מפרט מלא יועלה בהקדם). מחברת סמסונג ישראל נמסר כי בשלב זה אין כוונה לשווק את הדגם בארץ (הפרש המחיר הנמוך בין הדגמים אינו מצדיק ככל הנראה את היכולות המופחתות לדעת היבואן). באירופה צפויה המצלמה לעלות כ-700 יורו, זול בכ-100 יורו לעומת דגם ה-NX10. שיווקו של הדגם החדש באירופה צפוי להתחיל כבר החודש.

עדכון 2.6.2010: לאחר בירור עם חברת סמסונג גרמניה נמסר לנו המפרט המלא של ה-NX5 המופיע כעת במערכת המפרטים של האתר. בנוסף אנו גאים לדווח כי הכרזת ה-NX5 אשר הובאה כאן לראשונה בעברית זכתה גם לחשיפה בין לאומית ובלוג הטכנולוגיה הנחשב Engadget פירסם ידיעה בנושא עם קישור ל-MegaPixel.

עדכון 3.6.2010: מחברת סמסונג ישראל הועברה לנו עכשיו רשימה מלאה של ההבדלים בין שני הדגמים. מסתבר שבנוסף למסך ולעינית ישנם שני הבדלים קטנים נוספים: בדגם ה-NX5 אין מערכת ניקוי אבק מובנית ובחוגת המצבים האותיות מודפסות ולא חרוטות כמו ב-NX10.

תמונות רשמיות נוספות של ה-NX5:

[mega_gallery]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *