ראשי חדשות טמרון משחררת סרטון עם רמזים אודות ארבע עדשות E-mount עתידיות

טמרון משחררת סרטון עם רמזים אודות ארבע עדשות E-mount עתידיות

0
0

חברת טמרון פרסמה אמש סרטון (טיזר) בו נראות לא פחות מארבע עדשות e-mount עתידיות אותן צפויה החברה להשיק בהמשך השנה. טמרון לא הייתה היחידה להציג עדשות עתידיות אמש וגם חברת Viltrox הסינית חשפה 3 אבות טיפוס של עדשות AF מתוצרתה למצלמות e-mount של סוני.

לאחר מחצית שנה ראשונה מעט איטית בכל הנוגע להכרזות מוצרים בעולם הצילום, נראה כי שורה של יצרניות מתכוננות לעוט על השוק עם מספר רב של מוצרים חדשים (קנון “הדליפה” בעצמה הכרזה של זוג מצלמות בשבוע הבא, וסוני צפויה כנראה למהלך דומה מיד אחריה) אבל עיקר ההכרזות, לפחות מבחינה כמותית, צפוי בתחום העדשות.

העדשות הבאות של טמרון

tamron 1

בסרטון שבהמשך אותו פרסמה טמרון ניתן לראות ארבע עדשות בנוסף לשתי הקיימות של החברה (ה-28-75 מ”מ וה-17-28 מ”מ שתיהן f/2.8 כמובן). אין עוד פרטים ולכן כל מידע מעבר הוא בשלב זה בגדר ספקולציה אבל מהסרטון ניכר כי העדשה הארוכה היא ככל הנראה עדשות זום טלפוטו (היא גדולה משתי העדשות הנוכחיות ולכן אפשר שמדובר בעדשת 70-200 מ”מ או מוצר דומה) ועוד שלוש עדשות קטנות יחסית (ככל הנראה עדשות פריים).

כאמור לא ניתן לדעת בבירור מה אורכי המוקד או הצמצמים של שלוש עדשות הפריים לכאורה אבל ניחוש מושכל עשוי להיות שטמרון תשיק גרסת e-mount לעדשות סדרת ה-SP שלה (אשר זכו לתשבוחות רבות), ה- SP 35mm F/1.8 Di VC USD, SP 45mm F/1.8 Di VC USD וה-SP 85mm F/1.8 Di VC USD.

הסרטון הרשמי של טמרון עם העדשות הצפויות – בשלב זה אין פרטים, מחיר או תאריך השקה צפוי

כאמור מלבד חברת טמרון גם Viltrox הסינית עומדת להשיק עדשות חדשות (על פי האתר Fujirumors אשר פרסם גם תמונה) אם כי אלו צפויות להיות עדשות APS-C ולא עדשות Full Frame כפי שכנראה יהיו עדשות טמרון. אורכי המוקד כפי שתוכלו לשים לב מוזרים למדי (מה גם שלסיגמא יש כבר עדשת 56 מ”מ מקבילה מעולה ולא יקרה), החלק החיובי אולי הוא שמדובר בעדשות בעלות AF ולכן יש לנו כאן שחקנית נוספת בתחום וזה מן הסתם תמיד מהלך מבורך:

Viltrox 23mm f/1.4 specs

aperture range: 1.4 – 16
9 aperture blades
10 groups, 11 glasses
filter size: 52
weight 250g

Viltrox 33mm f/1.4 specs

aperture range: 1.4 – 16
9 aperture blades
9 groups, 10 glasses
filter size: 52
weight 270g

Viltrox 56mm f/1.4 specs

aperture range: 1.4 – 16
9 aperture blades
9 groups, 10 glasses
filter size: 52
weight 290g

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *