ראשי חדשות הכרזות מוצרים הפוך את הרפלקסית שלך למצלמת וידאו מקצועית

הפוך את הרפלקסית שלך למצלמת וידאו מקצועית

0
0

חברת Zacuto משיקגו הציגה לאחרונה שורה של פתרונות חדשניים אשר נועדו להפוך מצלמות רפלקסיות בעלות יכולות צילום וידאו ברזולוציה גבוהה למצלמות וידאו מקצועיות לכל דבר.

אף על פי שכמעט כל מצלמה רפלקסית חדשה מציעה כיום צילום וידאו באיכות HD קיימים עדיין חסרונות רבים באופן השימוש במצלמות אשר לא תוכננו מראש למטרה זו.

עבור חובבי צילום וידאו אחד החסרונות הבולטים בשימוש במצלמת רפלקס הוא המסך הנחשב קטן במונחי מצלמות וידאו מקצועיות ואינו נוח לצפייה רציפה במיוחד בתנאי תאורה חזקה דבר ההופך את חווית הצילום למסורבלת עד בלתי אפשרית באיזורים שטופי שמש. למטרה זו פיתחה חברת Zacuto את ה- Z-Finder סדרה של עיניות אופטיות המתלבשות באופן מושלם על מצלמת הרפלקס ומאפשרות צפייה נוחה גם בתנאי תאורה קשים. הגדלת גודל התצוגה מתבצעת על ידי עדשה פנימית ושורה של שיפורים נוספים. ה Z-Finder מוצע בשלושה דגמים שונים:

Z-Finder JR – הדגם הפשוט ביותר של החברה הכולל עדשה אופטית פנימית המגדילה את התצוגה פי 2.5 מגודל המסך המקורי. מחירו המומלץ של דגם זה הוא 265 דולר.

Z FIND JR INSETMAIN

Z-Finder PRO 2.5 – מציע הגדלת המסך פי 2.5 על ידי עינית אופטית עם ציפוי המונע עירפול (Anti-Fog) ומצויד גם ברכיב המדמה פעולת משקפי ראיה (דיופטר) .

Z FIND PRO3 INSETMAIN 01

הדגם השלישי הוא ה Z-Finder PRO 3 – זהה לדגם הביניים אך מציע הגדלה פי 3. שני הדגמים האחרונים מוצעים במחיר של 395 דולר היחידה.

מלבד העיניות האופטיות, מציע החברה גם מגוון של פתרונות מכתופים המדמים אחיזה של מצלמת וידאו מקצועית ומאפשרים על פי דברי החברה נוחות מירבית בעת השימוש.

ניתן לצפות בקטלוג המוצרים המלא באתר החברה. מוצרי Zacuto מיובאים לישראל על ידי ארליך מעבדות וליין העיניות החדש צפוי להגיע ארצה בתקופה הקרובה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *