ראשי חדשות פוגי’פילם: מתאם זווית רחבה עבור ה-X100

פוגי’פילם: מתאם זווית רחבה עבור ה-X100

0
0

הצלחתה של ה-X100 שך פוג’יפילם הפתיע אפילו את החברה עצמה ולאחר שלאחרונה שיפרה את מהירות הפוקוס של המצלמה באמצעות עדכון קושחה, פונה פוג’י להוסיף למצלמה יכולת נוספת – זווית צילום רחבה.

החברה הכריזה היום על מתאם WCL-X100 אשר מכפיל פי 0.8 את הזווית הקבועה של העדשה של ה-X100 והופכת אותה מזווית של 23 מ”מ (למעשה 35 מ”מ בשוה ערך של 35 מ”מ) ל-19 מ”מ (או 28 מ”מ בשווה ערך של 35 מ”מ). המתאם כולל 4 אלמנטים אופטיים המסודרים ב-3 קבוצות וכמו כן כולל ציפוי EBC למניעת החזרים.

פוג’י טוענת כי האיכות האופטית של העדשה המקורית לא תפגע אפילו בעת שימוש בצמצם f/2 פתוח לרווחה. המתאם אגב מיוצר כמו המצלמה עצמה ביפן. השימוש בו נעשה באמצעות בחירה של Wide Conversion Lens מתפריט המצלמה (כאשר נעשה שימוש בקושחה שמספרה 1.3 ומעלה). ניתן גם להגדיר בחירה במתאם דרך כפתור ה-Fn או ה-RAW של המצלמה. המצלמה כוללת גם אפשרות לתיקון עיוותים שנוצרו בעת צילום עם המתאם באופן עצמאי.

ה-WCL-X100 על מצלמת X100 של פוג’יפילם

Fujifilm WCL X100 wide angle conversion lens

ביצועי המצלמה נותרו זהים למקור, כולל מהירות הפוקוס (אשר שופרה כאמור), מרחק הפוקוס נותר אף הוא 10 ס”מ באופן מפתיע וגם השימוש בעינית ההיברידית (אופטית/דיגיטלית) אפשרי באופן מלא לדברי החברה.

המתאם צפוי להגיע לשוק בחודש אוגוסט ועלותו תעמוד על כ-250 פאונד באנגליה. אנו מנסים לברר כעת מתי צפויה זמינות של המתאם בארץ ומה יהיה מחירו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *