ראשי חדשות בלעדי: Delkin מכריזה על כרטיס ה-CF המהיר בעולם

בלעדי: Delkin מכריזה על כרטיס ה-CF המהיר בעולם

0
0

לאחר שהכריזה בחודש אפריל השנה על כרטיס ה-SDHC המהיר בעולם וביוני על כרטיס ה-SDXC המהיר ביותר, מכריזה החברה על כרטיס ה-CF המהיר בעולם המיועד לצלמים מקצועיים והינו עמיד במיוחד.

ב-2010 השיקה חברת Delkin את כרטיסי הזיכרון מסדרת “CombatFlash”. הכרטיסים מוקשחים ואמורים להיות עמידים למים ולמזג האויר (מ-0 עד 70 מעלות) ומיועדים לצלמי סטילס ווידאו מקצועיים. הכרטיסים מצופים בתהליך מיוחד אשר לטענת החברה משפר באופן משמעותי את עמידותם.

הדור המקורי של כרטיסי ה-CombatFlash של Delkin כונה 625X והיה בעל ביצועים גבוהים בפני עצמו, הדור החדש המכונה 685X מעלה את הרף עוד ומציג קצב העברת נתונים מרשים של 103MB/s  (או 685X).

מפתיע לגלות שהכרטיס החדש של Delkin אינו תומך בתקן ה-UDMA 7 (עוד אודות התקן ושאר התקנים של כרטיסי הזיכרון ניתן לקרוא במאמר המקיף שלנו בנושא: “כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם“). כפי הנראה הכרטיס היחיד התומך כיום בתקן החדש הוא ה-SanDisk Extreme Pro CompactFlash 128GB Card with VPG אשר מחירו הרשמי עומד על 1500 דולרים.

ה-CombatFlash 685X מגיע בנפחים הנעים מ-8GB עד 64GB ובמחירים שבין 150 ל-900 דולרים (בארה”ב).

Delkin cf

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *