ראשי חדשות הכרזות מוצרים פנסוניק – חיישן חדש וקומפקטית חדשה

פנסוניק – חיישן חדש וקומפקטית חדשה

0
0

מוקדם יותר היום דיווחנו כי פנסוניק הכריזה על מצלמת ה-G3 החדשה. אלא שבמקביל (ועם הרבה פחות רעש) הכריזה החברה גם על חיישן חדש בטכנולוגיית Live MOS בן 14 מגה פיקסל אשר נועד למצלמות קומפקטיות מתקדמות וצפוי להגיע לשוק לקראת סוף 2011 וראשית 2012 וכן על דגם קומפקטי חדש – FS22 הדומה מאד לדגם ה-FS18 אשר הוכרז בינואר השנה אך הינו בעל מסך מגע.

פנסוניק הודיעה היום כי היא סיימה את פיתוחו של חיישן בטכנולוגיית Live MOS הנושא את הכינוי (המשמים משהו) MN34110. לחיישן החדש רגישות גבוהה מכל קודמיו ועל פי החברה מבנהו אמור לאפשר פיזור אור אחיד יותר על פני כל החיישן. לחיישן רזולוציה של 14 מגה פיקסל ופנסוניק מציינת כי הוא מסוג 1/2.33 אינצ’ (אלכסון בן 7.7 מ”מ) בדומה לזה המצוי במרבית המצלמות הקומפקטיות. פנסוניק צפויה להתחיל ייצור סדרתי של החיישן בחודש דצמבר השנה ואנו נראה כנראה דגמים ראשונים המבוססים עליו לקראת סוף שנת 2011 ותחילת השנה הבאה.

ה-MN34110 קומפקטיות עתידיות עם רגישות משופרת

MN34110 panasonic sensor

בנוסף לחיישן הכריזה פנסוניק על מצלמה קומפקטית חדשה המהווה שדרוג מסוים לדגם עליו הכריזה מוקדם יותר השנה. ה-FS22 (מוכרת גם כ-FH7) היא גרסה מעט יותר מתקדמת של דגם ה-FS18 (או FH5) מינואר השנה וכוללת מסך מגע, זיכרון פנימי מעט גדול יותר ומספר הבדלים זעירים אחרים. החיישן (16.1 מגה פיקסל בטכנולוגיית CCD) והעדשה – לייקה בעלת אורך מוקד של 28-112 מ”מ (אקוויוולנטי ב-35 מ”מ) נותרו זהים בשני הדגמים.

ה-FS22/FH7 של פנסוניק – קומפקטית עם מסך מגע

Lumix DMC FS11 frontהמפרט המלא של ה-FS22 נמצא במערכת המפרטים של האתר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *