ראשי חדשות הכרזות מוצרים פנטקס Optio RS1500 – המצלמה שהתחפשה

פנטקס Optio RS1500 – המצלמה שהתחפשה

0
0

לאור האירועים ביפן והמצב הלא פשוט של תעשיית הצילום גם אנחנו הופתענו לראות הכרזה רשמית של מצלמה קומפקטית חדשה מבית פנטקס בסוף השבוע שעבר. אף שהמצלמה עצמה איננה מהווה חידוש טכנולוגי, עצם הכרזתה בנקודת הזמן הנוכחית מהווה הצהרה מצד חברת פנטקס ועל פיה ככל שהדבר מתאפשר – העסקים, כרגיל.

ימים לא קלים עוברים על שוק הצילום בצילו של המשבר ביפן. עובדים פצועים, מפעלים שנפגעו ותשתיות רחבות שאינן פועלות עוד במדינה שהפכה בין לילה מהמעצמה הכלכלית השלישית בעולם לאזור מוכה אסון עם מחסור במזון, דלק ומוצרים בסיסיים נוספים. ככל שהדבר נוגע לשוק הצילום הבעיה העיקרית כרגע (פרט כאמור למספר מפעלים חשובים שנפגעו) היא תשתית החשמל במדינה אשר סובלת מהפרעות חמורות המונעות הפעלה סדירה של המפעלים בין השאר בשל הפגיעה בכורים בפוקושימה (וככל הנראה גם בשל קווי מתח שנפגעו כתוצאה מהצונאמי ורעידת האדמה באזורים נרחבים של המדינה).

פנטקס RS1500 – מתחפשת כל ימות השנה

Pentax RS1500

לאור כל זאת בהחלט מפתיע לראות שחברת פנטקס מכריזה על מצלמה חדשה. ה-RS1500 איננה פריצת דרך בשום מובן. מדובר בממשיכתה של ה-RS-1000 (אשר הוכרזה בסמוך לתערוכת פוטוקינה 2010) כאשר ההבדל המרכזי (ולמעשה היחיד) בין שני הדגמים קשור במנגנון החלפת הפנאל הקדמי. ה-RS1500 בדומה לקודמתה כוללת אפשרות לשינוי מראה המצלמה באמצעות פאנלים צבעוניים. 10 פנלים שונים מגיעים עם המצלמה וניתן להוריד נוספים מאתר חברת פנטקס ולהדפיסם או ליצור בעצמך באמצעות תוכנה המצויה באתר החברה בחינם.

Pentax RS1500 panels

המפרט הבסיסי של ה-RS1500:

  • חיישן CCD בן 14 מגה פיקסל.
  • עדשת זום 4X (אורך מוקד 27.5-110 מ”מ אקוויוולנטי ב-35 מ”מ).
  • מסך 3 אינצ’ (ברזולוציה סטנדרטית 230K פיקסלים).
  • צילום וידאו ברזולוציה גבוהה (720p).
  • פאנלים קדמיים נשלפים.

את המפרט המלא של ה-Optio RS1500 אפשר למצוא במערכת המפרטים של האתר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *