ראשי מגזין אל המעמקים הכחולים עם 5D Mark II

אל המעמקים הכחולים עם 5D Mark II

2
0

צילומי אקסטרים הולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות ועם כניסתו של הוידאו הרפלקסי בשנתיים האחרונות סרטוני אקסטרים הופכים להיות פופולאריים במיוחד. הסרטון אותו אנו מביאים היום נמצא ללא ספק בין המובילים בקטגוריה ומככבים בו שיאן העולם בצלילה חופשית, הבור התת מימי העמוק בעולם ו-EOS 5D Mark II של קנון.

מה נדרש בשביל להכין את אחד הסרטונים התת מימיים המרשימים ביותר בהם נתקלנו לאחרונה? אחד Guillaume Néry שיאן עולם בצלילה חופשית, חור כחול עוצר נשימה בעומק 200 מטרים ומצלמה רפלקסית עם יכולות וידאו מתקדמות (וכיסוי תת מימי).

את הסרטון המכונה “Free Fall” ערך Guillaume וצילמה זוגתו Julie Gautier, צוללת חופשית בעצמה (ושיאנית צרפת לנשים בצלילה חופשית) במשך ארבעה ימים באיי הבהמה. אף על פי שג’ולי הבהירה בבלוג שהיא מפרסמת כי הסרטון הוא לא תיעוד אלא נוצר למטרה אומנותית ואסתטית (Guillaume לא הגיע בפועל בצלילה חופשית לתחתית הבור) התוצאה מדברת לדעתנו בפני עצמה:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

2 תגובות

  1. Avatar

    אריה

    20/07/2010 ב 2:03 PM

    מוזר
    אבל אני לא רואה שיפור בעומק שדה…
    די נראה כאילו הרוב תמיד בפוקוס

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    20/07/2010 ב 9:25 PM

    שיפור בעומק השדה של מה על פני מה?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *