ראשי מגזין סרטון פרסומת לאולימפוס Pen צולם עם… אולימפוס Pen

סרטון פרסומת לאולימפוס Pen צולם עם… אולימפוס Pen

0
0

אולימפוס השיקה סרטון פרסומת חדש שיוצג בערוצי הטלויזיה בארה”ב וצולם כולו עם, ניחשתם נכון, מצלמת אולימפוס Pen. זהו סרטון הפרסומת הראשון אשר צולם עם אותו הדגם בדיוק אותו הוא מפרסם.

הסרטון מתמקד בפרסום דגם המצלמת חסרת המראה האחרון של החברה – Pen E-PL1 המכוון לקהל הביתי ונמכר במחיר זול יחסית של 600 דולר בלבד בארה”ב. במהלך הסרטון הוחלפו מספר עדשות על פי מצבי הצילום השונים.

“בהתחלה, היינו כולנו סקפטים לגבי הרעיון לצלם סרט פרסומת מקצועי בתפוצה ענקית עם מצלמה ביתית אך בסופו של דבר ראינו בזה אתגר חדש” מסר מייקל אנקביץ’, מנהל קריאטיב בחברת הפרסום Mullen שעליה הוטלה המשימה. “לאחר נסיונות רבים ובדיקות שונות ובעזרתו של מנהל הצילום שלנו, הצלחנו לדחוף את ה-Pen למלוא יכולתה וזה היה מאוד מרגש לאור העובדה שאנחנו מצלמים פרסומת עם אותה המצלמה שאנחנו מעוניינים לפרסם בסרטון” סיכם אנקוביץ’ את החוויה.

נציין שה-E-PL1 אינה כוללת הקלטת קול סטריאופונית בצילום במצב HD ברזולוצית 720p ולא נמסר על ידי החברה אם גם הקול בפרסומת הוקלט על ידי המצלמה או על ידי מקור חיצוני.

סרטון הפרסומת:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *