ראשי מגזין המממבאפ רפלקסי – להקת הנסון וקנון 7D

המממבאפ רפלקסי – להקת הנסון וקנון 7D

0
0

ללהקת “הנסון” (זוכרים?) יש וידאו קליפ חדש. רגע, חכו… עכשיו מגיע החלק המעניין.

הוידאו קליפ החדש של הלהקה צולם במלואו עם מצלמת ה EOS 7D של חברת קנון אבל עם עדשות של חברת ניקון.

שמו של השיר המצולם הוא “Thinking ‘Bout Somethin” והוא לקוח מהאלבום החדש של הלהקה. הנסון זכורה לנו כשלישיית אחים בלונדינים אמריקנים אשר הוציאה בשנת 1997 את השיר “MMMBop” שהפך עד מהרה ללהיט עולמי. כלהקה שזכורה בעיקר בזכות גימיק (שלישיית אחים צעירים מאוד ומוכשרים), מתבקש היה שגם כעת, הקאמבק המבשר את אלבומם החדש יהיה גימיקי וזאת כנראה אחת  הסיבות לשימוש במצלמות רפלקסיות במקום במצלמות וידאו ייעודיות.

מפיק הסרטון, פול לאוסון נימק את בחירתו לשימוש בציוד  במילים הבאות: “התכנון המקורי היה לצלם את הקליפ עם עם מצלמת Canon 5D Mark II אך מכיוון שקראתי שישנה בעיית קושחה המשפיעה על צילום הוידאו, החלטתי לא להמתין עד שהבעיה תפתר ולצלם את הקליפ עם ה-7D. כשבוע לאחר מכן, קנון שיחררה עדכון קושחה הפותר את הבעיה אך זה היה מאוחר מדי”.

ולמה דווקא עדשות של Nikon? הרעיון הכללי של הקליפ התקבל בהשראת הסרט “האחים בלוז” שצולם בשנות ה- 80 ועל מנת להעביר את האווירה בצורה הטובה ביותר, בחר המפיק לחבר למצלמה עדשות פריים (ללא זום) של ניקון מסדרת Nikon AI (קיצור של Automatic Indexing) אשר יוצרו בשנות ה-70 המאוחרות בכדי ליצור מראה “ישן”. יש לציין שעדשות כאלה ניתן להשיג כיום ובמחירים נמוכים ברשת, למשל באתר המכירות Ebay.

בסופו של דבר, התוצאה מרשימה למדי וניתנת לצפייה בקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *