מגזין פרסומות צילום פשוט זה יפה! קמפיין חדש לאולימפוס ביפן ע״י עידו גנוט פורסם ב 05/04/2010 0 0 חברת אולימפוס משיקה קמפיין פרסומי חדש ברחבי יפן תחת הכותרת: Simple is Beautiful ומטרתו להציג כמה פשטות יכולה להיות דבר יפה. הקמפיין יתרכז בדגם ה-EVIL (חסר מראה) החדש של החברה, ה-E-PL1 מסדרת ה-PEN שהייתה פופולארית בעידן האנלוגי וחזרה לחיים בשנים האחרונות בתצורה הדיגיטלית שלה, בתור מצלמות רפלקסיות קטנות בעיצוב המסורתי של הסדרה. רוב שחקני הפרסומות הם לא צלמים במקצועם והם נבחרו על מנת להעביר את הפשטות שבצילום באמצעות המצלמה החדשה ובאותה הנשימה גם אי ההתפשרות על איכות התמונה המתקבלת. הקמפיין ישודר בכל אמצעי התקשורת הפופולארים ביפן החל ממודעות בעיתונות הכתובה דרך פרסום מקוון באתרי אינטרנט ועד סרטי פרסומות בערוצי הטלוויזיה. לדברי חברת אולימפוס, קהל היעד המרכזי בקמפיין הם צעירים בשנות העשרים לחייהם. אחד הסרטונים שישודרו בערוצי הטלוויזיה ביפן: מודעות מהפרסום שיופיע באתרי האינטרנט ובעיתונים ביפן: [mega_gallery] עידו גנוט עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות. אתם יכולים לתמוך באתר מגה פיקסל על ידי רכישה מהשותפים שלנו משווקים: Amazon, B&H, Adorama and E-bay. למה שתסמכו עלינו?
Luminar Neo – מסכות מבוססות בינה מלאכותית משנות את כללי המשחק בעריכת תמונה לאחרונה שחררה חברת Skylum האוקראינית עדכון לגרסת תוכנת עריכת התמונה מבוססת הבינה המלאכותית שלה …
מה קרה לשוק הצילום 2020-2021: השפעות המגיפה כמו בכל שנה, אנו עוקבים אחר נתוני שוק הצילום (מסורת שהתחלנו ב-MegaPixel עוד בשנת …
EOS R10 ו-EOS R7: קנון משיקה ליין מצלמות APS-C חסרות מראה בתושבת R חברת קנון השיקה מוקדם יותר היום זוג מצלמות בתושבת R חסרות מראה – EOS …
סוני משיקה את עדשת ה-FE 24-70 F2.8 GM II מוקדם יותר היום השיקה חברת סוני עדשת זום מסדרת ה-GM המתקדמת שלה – ה-FE …