ראשי מגזין מיקי עושה את לונדון

מיקי עושה את לונדון

0
0

צילום מינאטורות אנושיות הפך בשנים האחרונות לטרנד חובק עולם. נדמה שכל מה שצריך כדי לשבות את לבו (וכיסו) של קהל הצופים, שאינו נלאה מלהתמוגג מול תמונות המציגות מיקרוקוסמוס של בובות אדם זעירות, הוא עדשת מאקרו, ידיים טובות לעיצוב פימו, קצת דמיון והרבה זמן פנוי.

Miky 1

Miky 2

גם אנחנו סיקרנו בעבר במסגרת הבלוג את הצלם והאמן הבריטי אדי יאנג, אשר הציב דמויות זעירות במגוון סיטואציות אורבאניות מלאות הומור והכניס אותנו קצת לפרופורציות (תרתי משמע).

Miky 3

Miky 5

וינסנט בוסרו (Vincent Boussereuz), הצלם הצרפתי שהביא בשנת 2009 את בשורת “חיי הפלסטיק” – תערוכת צילומים בה השתיל מיניאטורות אנושיות במיקומים משונים ופרובוקטיביים (ומכר אותם תמורת לא פחות מ-2000 יורו לתמונה), מציג לנו גרסה משודרגת לטרנד במסגרת קמפיין קידום משחק ה-Wii החדש של דיסני, Epic Mickey.

Miky 7

Miky 8

בסדרת הצילומים הנוכחית ממקם בוסרו את דמות העכבר האהוב ביותר בכל הזמנים באתרי התיירות המפורסמים ביותר בלונדון: על גשר לונדון, צופה אל ה-London eye גלגל הענק המפלצתי והיקר להחריד, במתחם הגרפיטי בגדה הדרומית של התמזה, מתבונן אל בניין הגלריה הלאומית בכיכר טרפלגר,  עומד באחת מתחנות האנדרגראונד, מנופף לשלום לעבר הביג בן והפרלמנט ואפילו מציץ לעבר ארמון בקינגהאם. קייט וויליאם, מאחוריכם.

Miky 4

Miky 6

Avatarמירב יצחקי
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *