ראשי מגזין כשקולנוע וסטילס משתלבים

כשקולנוע וסטילס משתלבים

0
0

אלה מנור, צלמת ילידת ישראל החיה ופועלת בניו יורק, זכתה בשורה של פרסים ומוכרת כצלמת אופנה ויוצרת מוערכת ברחבי העולם. בראשית החודש הכינה מנור סרטון ייחודי בשיתוף יצרנית עדשות האפקטים LensBaby במסגרתו יצרה קמפיין אופנה אשר צולם כולו עם מצלמת רפלקס ועדשות החברה.

“תמיד חיפשתי דרכים בהם אוכל להפוך את הצילום שלי לקולנועי יותר” – ציטוט זה של מנור מסביר אולי חלקית מדוע בחרה לעשות שימוש באפקטים אותם מאפשרות עדשות חברת LensBaby. בסרטון אותו יצרה מנור ביחד עם בית האופנה הניו יורקי A La Disposition ומכונה Power House ניתן לראות דוגמניות “רובוטיות” לבושות בבגדי אופנה עילית עם כלי עבודה, צילומי שחור לבן וצבע ותחושה חזקה של מסרטת 35 מ”מ הודות לכמה מן האפקטים אותן מספקות העדשות השונות.

תחושת רטרו (צילום: אלה מנור)

Ella manor retro

אנו מצאנו את סרטון “מאחורי הקלעים” מסקרן באופן מיוחד. במסגרתו מספרת מנור כיצד החלה את דרכה דווקא כציירת ואומנית ורק מאוחר יותר התגלגלה לתחום צילומי האופנה. מנור מדברת על חשיבות הלוקיישן ומסבירה מדוע היה חשוב לה לקבל חלק מן האפקטים אותם מספקות עדשות LensBaby בזמן הצילום ולא לנסות וליצור אותם בשלב העיבוד והעריכה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *