ראשי מגזין מאחורי הקלעים עם צלם NBA

מאחורי הקלעים עם צלם NBA

0
0

ל-Layne Murdoch יש תפקיד שרבים יכולים רק לחלום עליו. במשך למעלה מ-30 שנה הוא צלם רשמי של משחקי NBA וכיום משמש כצלם הבית של קבוצת ה-New Orleans Hornets. היום אנו מביאים סרטון תיעודי קצר המציג מעט מעבודתו של צלם ספורט מקצועני בארה”ב – על המגרש ומחוצה לו.

עם סיום תערוכת CES 2011 בארה”ב גם ב-MegaPixel אנו מתחילים לחזור לשגרה והבלוג שלנו אשר היה רגוע בימים האחרונים חוזר אף הוא לחיים עם אייטם מסקרן העוסק במבט על צלם ספורט וותיק בעבודתו.

Murdoch אינו מסוגל להיות בכל נקודה במגרש בכדי לצלם את התמונה שתיכנס מחר לעיתון ולכן הוא נעזר במספר מצלמות מופעלות מרחוק אותן הוא ממקם במקומות שונים במגרש. מעניינות במיוחד הן המצלמות הממוקמות מאחורי הסל בזוויות שונות הלוכדות את רגעי ההטבעה. Murdoch יודע לספר בראיון כי לקח לו זמן להבין כי עליו לעצור את עצמו ולתת לעיתים עוד כמה חלקיקי שנייה חיוניים בטרם ילחץ על כפתור הצילום בכדי לקבל את התמונה הטובה ביותר מזוויות אלו כשהשחקן והכדור בתמונה.

במסגרת הסרטון הקצר (קצת יותר מ-3 דקות אורכו) מדבר Murdoch מעט גם על הצילומים מחוץ למגרש – צילומי אוירה עם השחקנים אשר מאפשרים לו חופש יצירתי מעט נרחב יותר מאשר זה הניתן לו על המגרש (Murdoch צילם בעברו לא רק כדורסל אלא גם פוטבול – ספורט הדורש ציוד וטכניקות שונים מכדורסל הודות למרחקים הגדולים יותר בין הצלם לשחקנים).

Layne Murdoch – צלם NBA בפעולה – הסרטון:

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *