ראשי חדשות CES 2011: סנדיסק: כרטיס ה-CF המהיר בעולם

CES 2011: סנדיסק: כרטיס ה-CF המהיר בעולם

0
0

חברת SanDisk הכריזה במסגרת תערוכת CES 2011 בלאס ואגס אשר נסגרה אמש, על כרטיס ה-CF המהיר בעולם המאפשר קצב העברת נתונים מקסימאלי גבוהה מזה של דיסקים קשיחים רבים – 100MB/s.

ה-SanDisk 128GB Extreme Pro CF צפוי להיות כרטיס הזיכרון המקצועי בעל הנפח הגדול ווהמהירות הגבוהה  בעולם. הכרטיס תומך בתקן ה-UDMA-7 החדש והוא עושה שימוש ב-Power Core – ליבת שליטה חדשה של סנדיסק המאפשרת לכרטיס להגיע לקצבי העברת נתונים גבוהים במיוחד באמצעות ביצוע מספר רב של פעולות קריאה וכתיבה מקבילות אל הכרטיס (בטכניקות דומות עושים שימוש גם כונני SSD המתחילים להחליף בשנם האחרונות חלק מן הדיסקים הקשיחים במחשבים ניידים ושולחניים).

ב-2009 חשפה SanDisk את הדור הקודם של כרטיסי ה-CF המקצועיים בתקן UDMA-6 אשר הגיעו למהירויות של עד 90MB/s. בדור הקודם הכניסה חברת SanDisk לשימוש טכנולוגיית 42bit ECC (אשר אמור לצמצם טעויות ובעיקר להאריך את חיי הכרטיס), בדור הנוכחי הדגש הושם בעיקר על שיפור המהירות.

חברת סנדיסק מאפשרת להזמין את הכרטיס בהזמנה מוקדמת תמורת הסכום “הצנוע” של 1500 דולרים (עבור כרטיס בנפח של 128GB). הכרטיסים צפויים להיות זמינים (גם בארץ) בשבועות הקרובים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *