ראשי חדשות Lastolite: דור רקעי הצילום הבא

Lastolite: דור רקעי הצילום הבא

4
0

חברת לסטולייט הכריזה לאחרונה על סדרת מוצרים חדשה – Out Of Focus Backgrounds. הקונספט פשוט אך אפקטיבי רקע גמיש ומתקפל אותו ניתן להציב כמעט בכל מקום ולקחת אשליה של עומק שדה גם אם אתם מצלמים בצמצם סגור יחסית.

תחום הרקעים הוא לא אחד שזוכה לחידושים רבים ובכל זאת בחברת Lastolite הציגו לאחרונה מוצר מקורי ושימושי חדש – רקע כפול (בעל שני צדדים שונים) המסוגל להתקפל ועליו דוגמא של רקע מטושטש – אשר מספקת אשליה של צילום עם עדשה מהירה.

מי צריך עדשה מהירה? הרקע כבר מטושטש!

Lastolite-3

יש אשר יטענו מיד כי לא ניתן להשוות רקע מודפס מטושטש לשימוש בעדשה מהירה בצמצם פתוח – מצד שני רקע כזה עשוי אולי להראות טוב יותר לרקע מטושטש בתוכנת פוטושופ ובכל מקרה עשוי להיות פשוט וקל יותר לביצוע.

2 באחד – יום או לילה – חוף או עיר בשעות הערב

Lastolite-2

מעבר לשאל עד כמה ריאליסטיים נראים הרקעים החדשים בהשוואה לצילום עם עדשה מהירה בצמצם פתוח, יש שתי בעיות נוספות איתם – ראשית בשלב זה לפחות Lastolite מציעה רק שני רקעים (כלומר ארבע דוגמאות שונות) – אם אתם מצלמים הרבה סביר להניח שמהר מאד תגלו שהדוגמאות הללו חוזרות על עצמן. בעיה נוספת היא המחיר. אין לנו בשלב זה את המחיר בישראל, אך בארה”ב המחיר צפוי לנוע בין 185 דולר ליחידה אחת ל-370 לסט הכולל שתי יחידות (כלומר כל ארבעת הדוגמאות הקיימות כרגע בליין).

בנתיים – מגוון הדוגמאות עודנו מצומצם

Lastolite-4

הרקע מגיע בגודל קבוע של 1.5 מטר על 1.2 מטר והוא מתקפל (לחברה גם פתרונות לתליה מגנטית עבור הרקעים החדשים) עוד פרטים ניתן למצוא באתר חברת lastolite.

האם אתם מבחינים בהבדל מצילום עם רקע אמיתי באמצעות עדשה מהירה?

Lastolite-5

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

4 תגובות

  1. Avatar

    שלום

    29/07/2014 ב 12:02 PM

    לא היה עדיף אם הם היו מוכרים רקע ירוק ודיסק עם מספר רקעים שבעזרת תוכנת עריכה מחליפים את הרקע הירוק באחד מן הרקעים (לדוגמא חבילה של רקע ירוק, דיסק עם רקעים ומדריך להחלפת הרקע במספר תוכנות עריכה)?

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    29/07/2014 ב 2:31 PM

    אם אתה רוצה מסך ירוק קנה מסך ירוק. הפתרון הזה נועד למי שלא רוצה להתעסק יותר מידי עם פוסט. שמים רקע ומצלמים. הבעיה היא שזה יקר מאד ומגוון הרקעים הקיים קטן. אני מניח שבהמשך נראה חיקויים סיניים – אולי פחות איכותיים אבל יותר זולים ואפשר להניח שגם מגוונים יותר.

    השב

  3. Avatar

    שלום

    30/07/2014 ב 12:08 PM

    השאלה היא רק האם החסכון בהתעסקות בתוכנות העריכה שווה את המחיר – ועל זה כבר ענית.

    השב

    • Avatar

      עידו גנוט

      30/07/2014 ב 6:45 PM

      לא בעלות שהם דורשים (לפחות לא עבורי).
      זה לא אומר שהרעיון עצמו לא מעניין ושלא יהיו בעתיד חיקויים זולים יותר.

      השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *