ראשי חדשות Kickstarter Radian – לצלם Timelapse בסיבוב

Radian – לצלם Timelapse בסיבוב

1
0

לאחרונה נראה כי ישנה הצפה של ממש בתחום העזרים לצילום סרטוני Timelapse ובמיוחד בכל הנוגע לצילום תוך כדי תנועה סיבובית. שלושה חברה אמריקנים עומדים לאחרונה לקבל מימון מרשים בן קרוב ל-180 אלף דולר אשר יאפשר להם להשלים את פיתוח ה-Radian התקן המאפשר צילום רצף תמונות בסיבוב הנשלט באמצעות אפליקציה.

רק לפני כשבועיים פרסמנו כאן את פרויקט Astro – התקן עגול זעיר המאפשר צילום רצף תמונות בסיבוב. כמה ימים מאוחר יותר הגיע ה-SOLOSHOT התקן מסתובב נוסף אשר נועד למטרה מעט שונה – צילום תנועה מהירה של עצמים רחוקים. כעת מגיע פרויקט הזוכה למימון נרחב באתר קיקסטרטר בשם Radian.

ה-Radian לצלם בסיבוב בקלות

Radian 2

על פניו ה-Radian דומה מאד ל-Astro – שניהם התקנים עגולים, קטנים הכוללים מנוע המסובב בורג המתחבר למצלמה. על פניו ההבדל המרכזי הוא בשליטה. בעוד שב-Astro השליטה מתבצעת באמצעות סיבוב חוגות על ההתקן (בעתיד מדברים המפתחים גם על אפליקציה), ב-Astro השליטה נעשית מן השלב הראשון  דרך אפליקציית אייפון או אנדרואיד מתקדמת.

ה-Radian – מתאים גם ליצירת סרטונים עם ניידים ולצילום בתנועה אנכית עם מתאם L

Radian 1

התמחור של שני המוצרים קרוב יחסית ה-Astro נמכר בקיקסטרטר תמורת 180 דולר בעוד שה-Radian נמכר כעת תמורת 150 דולר (במקור תמורת 125 דולר אך המלאי למחיר זה כבר אזל). המוצר תומך במגוון עצום של מצלמות (רשימה) הוא שוקל 225 גרם בלבד ומסוגל לשאת מצלמה עם עדשה במשקל של עד 7 ק”ג. הוא כולל סוללת ליתיום איון מובנית עם אפשרות הטענה פשוטה ובכדי להפעילו יש לחבר מכשיר סלולארי או טאבלט מתאים הכולל את האפליקציה הרלוונטית באמצעות כבל, להגדיר זמן פעולה, מהירות תנועה וכו’ ולנתק את הכבל.

סרטון המציג את ה-Radian

[vimeo]https://vimeo.com/46114380[/vimeo]

עוד פרטים ניתן למצוא באתר האינטרנט של ה-Radian  וכמובן בעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    02/08/2012 ב 8:19 PM

    מה שמראה שפתרונות דומים יכולים להגיע מכיוונים שונים ומשונים, בדיוק כמו בטבע. בזמנו, בשנות השישים, בנו לתעשיית הקולנוע, התקנים רובוטיים של תנועת-מצלמה מתוכננת מראש, אבל בשנות השבעים הרעיון ננטש כי השחקנים לא יכלו לבצע את התנועה שלהם מול המצלמה, ברמת הדיוק של ההתקן…

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *