ראשי חדשות הכרזות מוצרים CES 2011: ליידי גאגא ופולרואיד – Grey Label

CES 2011: ליידי גאגא ופולרואיד – Grey Label

3
0

כזכור, בפברואר 2010 הצהירה הזמרת ליידי גאגא כי תהפוך למנהלת קו המוצרים המיוחדים של חברת פולרואיד. כמעט שנה עברה לה וסוף סוף מצדיקה גאגא את התואר ומכריזה במהלך תערוכת CES 2011 על ליין מוצרים חדש לחברה תחת הכותרת Grey Label.

כבר לפני כחודש החלו שמועות בדבר ה-Grey Label לדלוף לרשת. אלא שגאגא ופולרואיד בהחלט הפתיעו כשהכריזו על שלושה מוצרים שונים בתערוכה. כפי שניתן לראות בסרטון המצורף בהמשך הידיעה גאגא עצמה הציגה את המוצרים תוך שהיא מסבירה על יכולותיהם ואופן פעולתם (בגרסה ארוכה יותר ולא ערוכה של האירוע אשר צולמה בידי משתתף בתערוכה, ניתן לראות גם כמה פאשלות בשידור חי).

אז אילו מוצרים הוכרזו במסגרת ה-Grey Label?

  • GL10 Instant Mobile Printer – אחד המוצרים המתבקשים ביותר אשר היה קיים בצורה זו או אחרת בליין המוצרים של פולרואיד הינו מדפסת זעירה העושה שימוש בטכנולוגיית ZINK להדפסה מיידית של תמונות בגודל 3X4″. באמצעות חיבור BT ניתן לצלם תמונות במכשירים סלולאריים (ולאחרונה גם במצלמות רפלקס דוגמת ה-E-PL2 של אולימפוס עם מתאם שהוכרז אמש) ולהעבירן ללא מגע אל המדפסת אשר תדפיס אותן בתוך כדקה. המדפסת צפויה להיות זמינה החל מחודש מאי בארה”ב תמורת 150 דולרים.

polaroid GL 10

  • GL30 Instant Digital Camera – בשעה טובה ולאחר הרבה הבטחות הפולרואיד חוזר בגרסה המותאמת למאה ה-21. ה-G30 היא מצלמת אינסטנט דיגיטלית המכילה עד 10 ניירות להדפסת תמונות מיידית. בשונה מהדגמים האנלוגיים הוותיקים המצלמה משלבת מסך מפרקי נשלף בו ניתן לראות את התמונה בטרם היא מצולמת (ואולי גם לשמור אותה לצורך צפייה או הדפסה בהמשך).
  • GL20 Camera Glasses – המוצר המפתיע ביותר וככל הנראה העיקרי אשר בפיתוחו השתלבה גאגא הינו משקפיים (שמש?) המשלבות מסך ומצלמה. המשקפיים (המזכירות “משקפי זבוב” גדולות) נוצרו לדברי גאגא בעקבות קונספט שפותח עבור אחת מן ההופעות של הזמרת אשר הורכבת ממשקפיים וזוג מסכי אייפוד של אפל. ה-GL20 כוללת שני מסכי OLED בגודל 1.7 אינצ’ הנמצאים מתחת לקו הראייה של המשתמש ופונים החוצה (כלומר הלובש אינו רואה אותם אבל אלו המתבוננים בו דווקא כן – הזוי משהו ללא ספק). בנוסף כוללים המשקפיים מצלמה הממוקמת בחיבור שבין העיניים ומתאם USB המאפשר להעביר את התמונות המצולמות למחשב וכן אמצעי הטענה למשקפיים.

polaroid GL 20

ה-GL20 וה-GL30 הינם אבות טיפוס בשלב זה ופרטים רבים אודותיהם עדיין חסרים (ויש להניח שחלקם אף לא נקבע באופן סופי). גאגא מסרה במסגרת האירוע כי שני המוצרים צפויים להגיע לחנויות לקראת תקופת החגים בארה”ב (חודש דצמבר) 2011.

נקודה מעניינת נוספת אשר הודגשה מאד במסגרת האירוע הייתה קישוריות רשת. חברת פולרואיד מתכננת לשלב בקו מוצרי ה-Grey Label יכולת להעלות תמונות באופן פשוט ומהיר אל רשת האינטרנט ולאתרים דוגמת פייסבוק וטוויטר. גאגא לא פירטה כיצד צפויה הטכנולוגיה לעבוד (האם יעשה שימוש ב-WIFI או 3G מובנה או באמצעים אחרים) אך אנו מאמינים כי אל פולרואיד צפויות להצטרף בהמשך השנה שורה של חברות ביישום שיטות פשוטות ומהירות להעלאת תמונות מן המצלמה אל הרשת בלחיצת כפתור.

סרטון האירוע בו מציגה גאגא את המוצרים החדשים מתערוכת CES 2011:

לסיום, חובבי פולרואיד מוזמנים לקרוא את הכתבה ההיסטורית שלנו על מוצרי החברה מראשית דרכה ועד היום – “הפולארויד (לא) מת!“.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

3 תגובות

  1. Avatar

    מיכל

    07/01/2011 ב 12:50 PM

    מדליק אין על הגאגא הזו.

    השב

  2. Avatar

    מיכאל

    09/01/2011 ב 8:02 AM

    צודקת,אין עליה כלום.

    השב

  3. Avatar

    אור

    11/01/2011 ב 3:03 PM

    גאגא כל כך מדהימה ! אני מתה עליה !!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *