ראשי חדשות Nauticam NA-D7000 – ניקון מתחת לגלים

Nauticam NA-D7000 – ניקון מתחת לגלים

0
0

ה-D7000 החדשה של ניקון רק החלה להימכר לא מזמן וכבר צצות לה תוספות. חברת Nauticam הכריזה מוקדם יותר החודש כי היא צפויה לשחרר בשבועות הקרובים מארז תת ימי מיוחד עבור המצלמה אשר יישא את השם Nauticam NA-D7000 יפעל עד עומק של 100 מטרים מתחת לפני המים ויעלה 3100 דולר (יותר מפי 2 מהמצלמה עצמה).

המארז החדש כולל שורה ארוכה של חידושים ושיפורים ביחס למארזים אחרים של חברת Nauticam בניהם מנגנוני אטימה חדשים, מנוף שחרור עדשה וכפתור הפעלת פלאש. גם חוגת הכפתורים האחורית שופרה והמארז כולו קטן יותר מבעבר.

עומק הפעולה המקסימאלי של ה-Nauticam NA-D7000 צפוי לעמוד כאמור על כ-100 מטרים מתחת לפני המים ומשקלו של המארז יעמוד על 2.5 ק”ג. מידע נוסף ניתן למצוא באתר חברת Nauticam.

ב-MegaPixel התייחסנו בחודשים האחרונים בהרחבה לנושאים הקשורים בצילום תת מימי ואנו מקווים להרחיב את הסיקור בנושא זה בתקופה הקרובה.

ה-Nauticam NA-D7000 – תמונה ראשונה:

Nauticam NA D7000 large

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *