ראשי חדשות הכרזות מוצרים קנון מכריזה על ה-EOS 7D

קנון מכריזה על ה-EOS 7D

0
0

חברת קנון הכריזה היום על הדגם החדש אשר צפוי להצטרף בקרוב לליין מצלמות הרפלקס הדיגיטליות של החברה. ה-EOS 7D צפויה להיות הדגם המוביל של חברת קנון בקטגוריית המצלמות בעלות חיישני APS-C ולהתחרות באופן ישיר בדגמים המקבילים של ניקון (D300S) ופנטקס (K7).

ה-EOS 7D כוללת שורה של חידושים ויכולות מתקדמות בניהן:

  • חיישן CMOS חדש בן 18 מגה פיקסל.
  • מעבד DIGIC 4 כפול המאפשר פעולה במהירות משופרת.
  • יכולת צילום רציף מהירה במיוחד – עד 8 תמונות בשנייה.
  • יכולת ISO גבוהה – עד 12,800.
  • יכולת משופרת לצילום וידאו ברזולוציה גבוהה (1080p). יכולת צילום וידאו בקצב מהיר עד 60 פריימים לשנייה (ב-720p).
  • מסך 3 אינצ’ בעל רזולוציה גבוהה (k920 פיקסלים).
  • עינית אופטית (מנסרה) בגודל 1 אינצ’ ובכיסוי של 100%.

הכרזתה של ה-EOS 7D לוותה בציפיות רבות להן קדמו שמועות, ניחושים והשערות שונות ברחבי האינטרנט. השיפורים אותם שילבה קנון ב- EOS 7D לוקחים את המצלמה מעבר ל-50D אשר הובילה את ליין מצלמות ה-APS-C של החברה בשנה האחרונה. מעבר לשדרוג החיישן (18 מגה פיקסל לעומת 15.1), הכפלת עוצמת העיבוד ושיפור מהירות הצילום (8 לעומת 6.2 תמונות בשנייה) ניתן למצוא גם את השיפור בעינית (100% כיסוי לעומת 95%), מערכת פיקוס חדשה עם מעבד ייעודי ו-19 נקודות פיקוס (לעומת 9 בלבד ב-50D) ושורה ארוכה של תוספות, שיפורים ואפשרויות מתקדמות (החל בתמיכה במערכת שליטה אלחוטית במספר מבזקי פלאש, מערכת מדידת אור חדשה וכלה ביכולות וידאו משופרות ברזולוציה גבוהה עם שליטה ידנית מלאה).

מחירה של ה-EOS 7D בארה”ב צפוי לנוע סביב 1700$ ללא עדשה (החל מסוף ספטמבר) ועם עדשת הקיט – EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM יגיע המחיר לכ-1900$. בנוסף צפויה קנון לשחרר במהלך חודש נובמבר מתאם אלחוטי מיוחד ובלעדי ל- EOS 7D בשם WFT-E5A. מתאם זה יאפשר במקביל חיבור לרשת אלחוטית (WIFI), רשת חוטית (Ethernet), ל-GPS (המתאם כולל משדר Bluetooth ומאפשר חיבור לכל מקלט GPS תואם לצורך הוספת Geotagging) וכן יכולת ייחודית לשליטה מרחוק במספר מצלמות EOS 7D במקביל דרך מחשב או הפלפון. ה-WFT-E5A צפוי להיות זמין בארה”ב החל מראשית נובמבר במחיר של כ-700$.

המפרט המלא של ה-EOS 7D זמין באתר. כמו כן ניתן לקרוא את ההודעה לעיתונות של חברת קנון באנגלית כאן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *