ראשי חדשות הכרזות מוצרים קוסינה חושפת שלוש עדשות חדשות למצלמות סוני

קוסינה חושפת שלוש עדשות חדשות למצלמות סוני

0
0

במסגרת תערוכת +CP המתקיימת בימים אלו ביפן חשפה חברת קוסינה שלוש עדשות ידניות מהירות חדשות עבור מצלמות סוני.

תחת המותג Voigtländer חשפה חברת קוסינה מיפן שלוש עדשות פריים ידניות לפורמט FE של סוני (כיסוי Full Frame). העדשות הן:

  • MACRO APO-LANTHAR 65mm F2 Aspherical – עדשת מאקרו אשר הוצגה כאבטיפוס בשנה שעברה. היא בעלת יחס הגדלת מאקרו של 1:2 (לא מאקרו מלא), טבעת צמצם, מרחק פוקוס מינימאלי של 6 ס”מ בלבד.

CV 65-2-E

  • Nokton 35mm F1.4 – עדכון של עדשה קלאסית קומפקטית מהירה לטובת משתמשי סוני של של חברת קוסינה.

CV 35-1.4-E

 

  • NOKTON 40mm F1.2 Aspherical – העדשה המהירה והקטנה ביותר באורך מוקד זה המכסה FF. העדשה כוללת מתג מעבר בין מצב קליקים למצב חלק של סיבוב טבעת הצמצם.

CV 40-1.2-E

כל שלושת העדשות מותאמות כאמור לתושבת סוני ומעבירות EXIF למצלמה (ניתן גם לעבוד איתן במצלמות סוני עם הגדלה לבדיקת מיקוד). מחירים וזמינות מדויקת טרם נמסרו אך אלו צפויים כנראה בקרוב – גרסאות

אם להודות על האמת ההכרזה הבאה אולי מעניינת אבל מה שמפתיע באמת הוא שמדובר כמעט בהכרזה היחידה מן התערוכה – פרט לסיגמא אף אחת מן היצרניות הגדולות לא חשפו מוצרים חדשים בתערוכה – עובדה חסרת תקדים כמעט. אנו נפרסם בשבוע הבא כתבה מקיפה על הדרמה שהתרחשה בשוק הצילום ב-2016 שאולי תשפוך מעט אור על ההתרחשות האחרונה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *