ראשי חדשות הכרזות מוצרים אדובי מכריזה על פוטושופ CS5

אדובי מכריזה על פוטושופ CS5

0
0

אדובי הכריזה היום על גרסה חדשה לתוכנת עיבוד התמונה המקצועית שלה Adobe Photoshop CS5  ו-Photoshop CS5 Extended. התוכנה אשר צפויה להיות זמינה בחו”ל בתוך כ-30 יום במחיר רשמי מלא של 699 ו-999 דולר בהתאמה (זמינות ומחיר לשוק הישראלי יעודכנו בהמשך).

כפי שדיווחנו כאן בסוף החודש שעבר חברת אדובי שילבה בגרסה החדשה של תוכנת הפוטושופ שורה ארוכה של שינויים, שיפורים ותוספות אשר חלקם רלוונטיים במיוחד לצלמים ולמעבדי תמונה. בין התוספות החדשות אשר נחשפו היום ניתן למנות גם:

  • תמיכה משופרת בשילוב תמונות ב-HDR (או High Dynamic Range). תמיכה באפשרות יצירת תמונות HDR “מלאכותיות” (על בסיס תמונה יחידה ומניפולציית תוכנה).
  • מערכת תיקון עדשה (Lens Correction) הכוללת בסיס נתוני עדשות מובנה וכן אפשרות ליצירת פרופילים (ויבוא פרופילים) לתיקון פגמים הנוצרים כתוצאה משימוש בעדשות.
  • תמיכה מובנית במגוון רחב של פורמטי RAW (מעל 300 פורמטים של יצרניות שונות נתמכים באופן מובנה). מנוע עיבוד ה-RAW עודכן אף הוא.
  • כלים חדשים וחכמים יותר ל”עידון פינות” (Refine Edges) אשר יאפשרו עבודת תיקון עדינה נוחה יותר (למשל בעת עבודה על קצוות שיער).
  • שיפור יכולות עבודה עם תמונות שחור לבן ויצירת מגוון תמונות שחור לבן.
  • מהירות משופרת כתוצאה מתמיכה מובנית ב-64 ביט (בחלונות ובמק), בריבוי מעבדים ובהאצת חומרה (כרטיס גרפי).
HDR
יכולות HDR משופרות

מידע רשמי נוסף ניתן למצוא בהודעה לעיתונות של חברת אדובי, באתר החברה (בהשוואת תכונות), וכן באתר ההשקה הרשמי של ה-Creative Suit 5 הכוללת בתוכה גם את גרסאות הפוטושופ החדשות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *