ראשי מגזין וירוס הקורונה: תערוכת NAB 2020 מבוטלת באופן רשמי

וירוס הקורונה: תערוכת NAB 2020 מבוטלת באופן רשמי

0
0

זה היה צפוי. תערוכת NAB 2020 שהייתה אמורה להיפתח בלאס ואגס בעוד מספר שבועות בוטלה באופן רשמי כתוצאה מהתגברות מחלת הקורונה ברחבי העולם.

בישראל מגבילים הערב את מספר המשתתפים באירועים ל-100 לכל היותר אבל בחלק מן העולם ובמיוחד בארה”ב אין כרגע הגבלות שכאלו ובכל זאת מארגני התערוכה מבינים כי במצב העניינים הנוכחי לא ניתן לקיים באופן בטוח תערוכה בינלאומית גדולה (הגדולה מסוגה בעולם המתקיימת מזה כ-100 שנה) ובהודעה רשמית שהתפרסמה באתר נמסר כי הצוות העומד מאחורי התערוכה בוחן בימים אלו חלופות (מובן מאליו כי שום תאריך חדש לא ייבחר עד שנראה נסיגה בינלאומית משמעותית במצב נגיף הקורונה). מעניין לציין כי לפי שעה לפחות תערוכת NAB Show בניו יורקר מתקיימת כסדרה (היא מתוכננת לחודש אוקטובר השנה אבל עד אז הרבה דברים עוד יכולים להשתנות).

אנו לא נופתע אם נשמע בשבועות הקרובים כי תערוכות נוספות שהיו אמורות להתקיים השנה בתחום הצילום ובראשן תערוכת פוטוקינה (אשר צפויה בסוף מאי 2020) יבוטלו גם הן. אנו כמובן נמשיך לעקוב ולדווח לכם.

מבוטלת – תערוכת NAB 2020

NAB 2020

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *