ראשי מגזין Timelapse אנגרי בירדס – עכשיו ה-Timelapse

אנגרי בירדס – עכשיו ה-Timelapse

0
0

האנגרי בירדס (Angry Birds) זכו בשנה החולפת כמעט לכל טוויסט אפשרי – החל מפארודיות בטלויזיה, מצעד אינסופי של מוצרים המבוססים על דמויות הציפורים והחזירים, משחקי לוח ובקרוב ככל הנראה גם סרט של ממש. הפרויקט אותו אנו מביאים היום הינו סרטון תמונות (Timelapse) המתאר פרויקט אנגרי בירדס שאפתני במיוחד – יצירת גרסה אכילה של הציפורים והחזירים בפירוט חסר תקדים שלב אחר שלב עד לסוף המתבקש.

mraakko הוא כינוי הרשת של מעלה הסרטון הויראלי אותו אנו מביאים היום. הסרטון מציג כאמור תמונה אחר תמונה (ערוכים כפי הנראה יחד עם מספר קטעי וידאו קצרים) את תהליך הכנת פרויקט האנגרי בירדס האכילים. כל אחת מן הציפורים והחזירים שתראו נעשתה ביד ממרציפן בעבודה שניתן להעריך נמשכה לא מעט שעות. הצילומים בוצעו (למיטב ידיעתנו לפחות) באמצעות מצלמת 7D של קנון אשר תיעדה את הפרויקט כולו אשר הפך לסרטון בן כשלוש וחצי דקות (ונצפה כבר יותר מ-125,000 פעמים מאז פורסם לפני מעט יותר משבוע).

מי רוצה לאכול ציפור האדומה?

Angry birds 2 1

אנגרי בירדס – עכשיו גם בטיימלפס אכיל במיוחד

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JwZUfkyDA1I[/youtube]

כזכור האנגרי בירדס כבר כיכבו אצלנו בבלוג בעבר באייטם “צלם (צייר) לי Angry Bird” במסגרתו הבאנו פרויקט מעניין של האמן הדיגיטלי Mohamed Raoof אשר עשה שימוש בתמונות אמיתיות של ציפורים בכדי ליצור גרסאות משלו לדמויות המוכרות מן המשחק הפופולארי.

ניצחון הציפורים הכועסות – הסוף המתבקש

Angry birds 2 2

אתם מוזמנים לצפות במגוון רחב של סרטוני Timelapse בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Timelapse

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *