ראשי מגזין Dave Hill – לבנות את הפאזל הפוטוגראפי

Dave Hill – לבנות את הפאזל הפוטוגראפי

0
0

Dave Hill הוא אומן הרכבה. את תמונותיו הוא יוצר פיסה אחר פיסה ומרכיב אותן יחד ליצירה שלמה בעלת אופי ציורי עם נגיעות סינמטיות. מה מניע אותו וכיצג הוא מממש את חלומו הויזאולי, הכל בידיעה, בתמונות ובסרטון שלפניכם.

Dave Hill 8

Hill התחיל לצלם בראשית העשור שעבר ועסק בראשית דרכו המקצועית בעיקר בצילום להקות תוך שהוא משתמש באופן מקיף בטכניקות של חיבור תמונה (צילום כל אחד מן האובייקטים ושילובם בתמונה הסופית). בשנת 2008, השנה בה פגע המשבר הכלכלי במלוא עוזו בארה”ב הלקוחות הפסיקו להתקשר ו-Hill החליט לצאת ולבצע שורה של פרויקטים אישיים – שניים מהם ניתן לראות בתמונות אותן בחרנו להביא).

Dave Hill 9

במסגרת הרצאה שנתן לאחרונה בכנס ValioCon 2011 הסביר Hill באריכות על התהליך שהוביל אותו ליצירת כמה מן התמונות בפרויקט – חלקן מזכירות ציורים ובעלות אופי קולנועי ברור. Hill הודה בהרצאה כי על הפרויקט הושפע מסרטי אינדיאנה ג’ונס, משחקי מחשב דוגמת לארה קרופט ואוירה קולנועית קודרת של שנות ה-40.

Dave Hill 10

ההרצאה המלאה (והארוכה) של Hill ב-ValioCon 2011:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zSGY_N2Z_y0&feature=player_embedded#![/youtube]

צילומים בהשראת אינדיאנה ג’ונס, לארה קרופט, זמרי ראפ (ורוק) וכוכבי WWF כולם אצל Hill:

Dave Hill 7

Dave Hill 6

Dave Hill 5

Dave Hill 4

Dave Hill 3

Dave Hill 2

Dave Hill 1

לאתר של Dave Hill ולעבודות נוספות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *