ראשי מגזין Timelapse Dominic Doudreault: עיר בתנועה

Dominic Doudreault: עיר בתנועה

2
0

הצלם הקנדי Dominic Doudreault בוחר להשתמש במינוח “motion photographer” בכדי לתאר את תחום הצילום בו הוא עוסק. במשך שנה שלמה הוא צילם בשורה של ערים גדולות בניהם מונטריאול, טורונטו שיקגו ומנהטן והכין סרטון Timelapse מרהיב במיוחד.

הרבה ממה שדרוש עבור סרטון Timelapse טוב הוא הכנה מראש מספר Doudreault בראיון שנתן לאחרונה לרשת msnbc. “לאחר שאני בוחר עיר אני מחפש את המיקומים המעניינים ביותר לצלם מהם. אני מתחיל מחיפוש מקוון באמצעות גוגל, פליקר ואתרים נוספים ומכין את השטח לקראת בואי לעיר”.

מה שהניע את Doudreault ליצור את הפרויקט האישי המרשים הוא הרצון שלו לחבר בין הטבע לבין העיר. עם למעלה מ-1.7 מליון צפיות נראה כי החיבור שיצר נגע ללא מעט אנשים.

מתוך הסרטון – מבט על טורונטו קנדה (צילום: Dominic Doudreault)

Dominic Doudreault Toronto Cnada

אחד הדברים המפתיעים אותם מספר Doudreault הוא שלא נדרשו כל אישורים מיוחדים בכדי לצלם באף אחד מן האתרים. כל שהיה עליו לעשות הוא להגיע לנקודה – להציב את הציוד ולצלם.

מבחינת ציוד נדרש Doudreault לפחות באחד המקרים לבנות קופסא מיוחדת בכדי להגן על המצלמה. הוא עשה שימוש ב-Canon EOS 5D MK II (בדומה למרבית צלמי ה-Timelapse אותם אנו מביאים בפינה) ובארבע עדשות של קנון:

The City Limits  – הסרטון של Dominic Doudreault – מומלץ לצפות ברזולוציה גבוהה על מסך מלא:

עבודות נוספות של Doudreault ניתן למצוא באתר האינטרנט שלו.

אתם מוזמנים לצפות במגוון רחב של סרטוני Timelapse בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Timelapse

2 תגובות

  1. Avatar

    שמעון עוזיאל

    02/07/2011 ב 12:34 PM

    יצירת תחושה של תנועה אינה הקפאה ואינה “זמן חולף”.זה למסור את מצב הלתץ שאנו נתונים.זכרו!

    השב

  2. Avatar

    טובהלה

    02/07/2011 ב 10:30 PM

    מדהים!!!
    מעורר השראה
    ממש אהבתי!!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *